მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პრაქტიკოსი სპეციალური მასწავლებლებისთვის განკუთვნილი საგამოცდო პროგრამა შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულმა ცენტრმა 2020 წლის აგვისტოში გამოაქვეყნა, ვინაიდან გამოცდის ჩატარება შემოდგომაზე იგეგმებოდა, თუმცა განათლების სამინისტრომ ეპიდემიოლოგიური მდგომარეობის გაუარესების მიზეზით გამოცდა გაურკვეველი ვადით გადადო.
როგორც ცნობილი გახდა, პრაქტიკოსი სპეციალური მასწავლებლებისთვის გამოცდაზე რეგისტრაცია მარტში გამოცხადდება. განათლების სამინისტროს ინფორმაციით, გამოცდა პრაქტიკოს და პრაქტიკოს სპეცმასწავლებლებს ივნისში ერთიანი ეროვნული გამოცდების დაწყებამდე ჩაუტარდებათ.
სპეცმასწავლებლებისთვის გამოცდის ჩატარებაზე განათლების სამინისტრომ სიახლეები ორიოდე დღის წინ გაავრცელა და განაცხადა, რომ რეგისტრაცია მარტში გამოცხადდებოდა, ხოლო გამოცდა სავარაუდოდ ივნისში იქნებოდა.
აპლიკანტთა ინტერესიდან გამომდინარე etaloni.ge -მ შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულ ცენტრს მიმართა კითხვით, ხომ არ შეიცვალა სპეცმასწავლებლების გამოცდისთვის განკუთვნილი პროგრამა და ხომ არ უნდა ელოდნენ პედაგოგები ამ კუთხითაც სიახლეებს, თუმცა როგორც ცენტრში განგვიცხადეს - სპეცმასწავლებლების გამოცდისთვის განკუთვნილი პროგრამა არ შეცვლილა. გამოცდაზე გასვლის მსურველებმა 2020 წლის აგვისტოში გამოქვეყნებული პროგრამით უნდა ისარგებლონ.
პროგრამა ორი ნაწილისგან შედგება. პირველი ნაწილი სასწავლო პროცესს, ხოლო მეორე - პროფესიულ პასუხისმგებლობასა და ეთიკას მოიცავს.
იხილეთ დეტალურად, რას მოიცავს სპეციალური მასწავლებლის საგამოცდო პროგრამა პროფესიულ უნარებში.
პრაქტიკოს სპეციალურ პედაგოგებს გამოცდისთვის მომზადება და დამხმარე მასალის მოძიება შემდეგ საიტზე შეუძლიათ - inclusion.ge
სამინისტრო აღნიშნავს, რომ გამოცდების ჩატარების ზუსტ თარიღი დამოკიდებულია ქვეყანაში არსებულ ეპიდემიოლოგიურ სიტუაციასა და ჯანდაცვის სამინისტროს რეკომენდაციებზე.
იხილეთ ასევე: გამოცდაზე რეგისტრაცია მარტში დაიწყება - დეტალები პრაქტიკოს სპეცმასწავლებლებისთვის
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა