მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის ახალმა სქემამ პედაგოგებში იმთავითვე გაუგებრობა და ერთგვარი უკმაყოფილებაც გამოიწვია. განსაკუთრებით კი იმ პუნქტმა, რომელიც სტატუსის ცვლილების მსურველთათვის დიდაქტიკის გამოცდის ჩაბარებას გულისხმობს.
მასწავლებლის სახლის ხელმძღვანელმა, ბერიკა შუკაკიძემ არაერთხელ აღნიშნა, რომ პედაგოგებს სტატუსის ასამაღლებლად გამოცდა ჩაბარებული უნდა ჰქონდეთ 50%-ზე მაღალი შეფასებით, წინააღმდეგ შემთხვევაში ტესტის ჩაბარება თავიდან მოუწევთ, რასაც ემატება დიდაქტიკის გამოცდა;
წარმატებული ტესტირების შემდეგ კი, პედაგოგი გზავნის თავის პორტფოლიოს, რომელსაც სამინისტროს, მასწავლებლის სახლის, რესურსცენტრის და ესგ-ს წარმომადგენლებისგან დაკომპლექტებული ჯგუფი აფასებს.
რას ნიშნავს დიდაქტიკის გამოცდა და რატომ ურთულებენ პედაგოგებს ისედაც გართულებულ ცხოვრებას? - ამ კითხვებით Etaloni.ge მასწავლებლის სახლის ხელმძღვანელს, ბერიკა შუკაკიძეს დაუკავშირდა.
„დიდაქტიკის გამოცდა, ესაა გამოცდა პროფესიულ უნარებში. ეროვნული სასწავლო გეგმების მოთხოვნებიდან გამომდინარე, მასწავლებლის სტანდარტსა და ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებს, ჩვენ გადავცემთ შეფასებისა და გამოცდების ეროვნულ ცენტრს; ასევე გადავცემთ ლიტერატურას, რაზე დაფუძნებითაც მათ უნდა შეიმუშაონ ტესტი. შემდეგ ტარდება პრეტესტი და დგინდება მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი, რაც „ნაეკის“ თანამშრომლების კომპეტენციაა. ვიმეორებ - ჩვენი მთავარი ამოცანა იყო, „ნაეკისთვის“ მიგვეცა უფროსი და წამყვანი მასწავლებლების სტანდარტი, ასევე, რა მოთხოვნები აქვს ეროვნული სასწავლო გეგმების ცენტრს. სწორედ ამ ყველაფერზე დაფუძნებით, ისინი შეიმუშავებენ პროფესიულ უნარებში მაღალი დონის ტესტებს და ამ ტესტებით გაიზომება მასწავლებლების წარმატების ხარისხი“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა