მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქობულეთის N2 საჯარო სკოლის ფიზიკის პედაგოგმა მაგული კენჭაძემ მე-10ბ კლასის მოსწავლეებთან დისტანციური სასწავლო პროცესის დროს ვირტუალური ლაბორატორია წარმატებით გამოიყენა.
„მასწავლებელთა პროფესიული განვითრების ეროვნულმა ცენტრმა, საბუნებისმეტყველო საგნების მხარდაჭერის პროგრამა დაიწყო, რომელიც აქცენტს სამ მიმართულებაზე გააკეთებს – პროექტის ფარგლებში, სკოლებში საპილოტე რეჟიმში ამოქმედდება დავით სონღულაშვილის პროგრამა - „რეალურ-ვირტუალური ლაბორატორია", რომელიც მასწავლებლებს დაეხმარება, სასწავლო პროცესში აქტიურად გამოიყენონ მეცნიერულ კვლევაზე დაფუძნებული სასწავლო მეთოდები და მათი დახმარებით, მოსწავლე, ინდივიდუალური ინტერესებისა და ასაკის გათვალისწინებით, პრაქტიკულ სამეცნიერო კვლევა-ძიების პროცესში ჩართონ;
ვირტუალური ლაბორატორია წარმატებით გამოიყენა ქობულეთის N2 საჯარო სკოლის ფიზიკის პედაგოგმა მაგული კენჭაძემ Microsoft Teams-ის საშუალებით მე-10ბ კლასში თემაზე: „გამტარის კუთრი წინაღობის დამოკიდებულება ტემპერატურაზე“,- ნათქვამია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საკითხები, რომლებიც პედაგოგებმა მოსწავლეთა შეფასებისას უნდა გაითვალისწინონ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სასკოლო საზოგადოებას ღონისძიებით მიულოცეს ახალი წელი მე-5 და მე-6 კლასის მოსწავლეებმა
დამატებითი უქმე დღე მასწავლებლებისთვის - ასე ცდილობენ ბრიტანეთის სკოლებში ახალგაზრდა კადრების მოზიდვას