მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სტუდენტები პრემიერ-მინისტრს, გიორგი გახარიას წერილით მიმართავენ და სწავლის საფასურის შემცირებას ითხოვენ.
როგორც სტუდენტი, „ახალგაზრდული ძალის“ წარმომადგენელი გიორგი კაციაშვილი აცხადებს, ყოველდღიურად უამრავი სტუდენტი სწავლის საფასურის გადაუხდელობის გამო სტუდენტის სტატუსს იჩერებს. მისი თქმით, თუ მთავრობა ამ მოთხოვნას არ განიხილავს, მასშტაბური სტუდენტური აქციები დაიწყება.
„ჩვენ პრემიერთან წერილი გავაგზავნეთ. ჩვენ ასევე შევიმუშავეთ პეტიცია, რომელიც 17 დეკემბერს უკვე გამოქვეყნდა პეტიციების სამთავრობო პორტალზე. მოვაგროვეთ 10 ათასზე მეტი ხელმოწერა და ახლა სამი თვის ვადა აქვთ, რომ განიხილონ ეს მოთხოვნა სწავლის საფასურის განახევრებასთან დაკავშირებით. ჩვენ დღეს მივმართეთ პრემიერს, რადგან სამი თვე არ გვაქვს დრო, ყოველდღიურად ძალიან ბევრი სტუდენტი იჩერებს სტატუსს. მივმართეთ, რომ დააჩქაროს ჩვენი მოთხოვნა და როგორც მშობელმა გაიზიაროს არსებული პრობლემები. ამ წერილზე საპასუხოდ ვადა არის 10 სამუშაო დღე. თუ მთავრობის ნება იქნება გვაცნობებენ მე-10 სამუშაო დღესვე, შესაბამისად, ხვალვე უნდა დაიწყოს განხილვა. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თუ 11 თებერვალს ჩვენს მოთხოვნაზე უარყოფითი პასუხი იქნება, ჩვენ ვაანონსებთ მასშტაბურ სტუდენტურ აქციას“, - განაცხადა გიორგი კაციაშვილმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა