მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2020-2021 სასწავლო წლის ქუთაისის „ეტალონი მოსწავლე“ თეკლა გიორხელიძე ქუთაისის მერმა დააჯილდოვა. „ეტალონის“ მნიშვნელობაზე და მის პოზიტიურ გავლენაზე etaloni.ge - სთან ქუთაისის მერმა, ქუთაისის კულტურულ, სახელოვნებო, საგანმანათლებლო დაწესებულებათა გაერთიანების მმართველმა, ქუთაისის „ეტალონის“ წარმომადგენელმა, ქუთაისის N30 საჯარო სკოლა დირექტორმა და გამარჯვებულმა მოსწავლემ ისაუბრეს.
ქუთაისის მერმა იოსებ ხახალეიშვილმა აღნიშნა, რომ მერია ნიჭიერ ახალგაზრდებს მხარში უდგას:
„საბედნიეროდ, ბევრი წარმატებული ადამიანი გვყავს ქუთაისში. დღეს სახელოვან მწვრთნელებს და ნიჭიერ მოსწავლეს შევხვდით და დავასაჩუქრეთ. სხვადასხვა თაობის ადამიანები არიან და ესეც სიმბოლურია. ქუთაისის მერია ყოველთვის მხარში დაუდგება მათ, ახალი წარმატებების მისაღწევად“.
ქუთაისის კულტურულ, სახელოვნებო, საგანმანათლებლო დაწესებულებათა გაერთიანების მმართველის ვაჟა ჯუღელის შეფასებით, ყურადღება მნიშვნელოვანია მოსწავლეთა სტიმულისთვის:
„ეტალონი“ ათეულ წელზე მეტია ტარდება და ჩვენი სკოლის მოსწავლეები ყოველწიურად იღებენ ამ ინტელექტუალურ შეჯიბრში მონაწილეობას. წელს პანდემიის პირობებში პირველად ქუთაისის „ეტალონი მოსწავლის“ კონკურსი ონლაინ რეჟიმში ჩატარდა. ონლაინ გამოვლინდა ქუთაისის გამარჯვებული მოსწავლეც, რომელსაც დღეს ქუთაისის მერი იოსებ ხახალეიშვილი შეხვდა და წახალისების მიზნით ფულადი ჯილდოც გადასცა 300 ლარის ოდენობით.
ასეთი შეხვედრები და ყურადღება მნიშვნელოვანია მოსწავლეთა სტიმულისთვის, არა მხოლოდ გამარჯვებული მოსწავლის, არამედ ზოგადად ბავშვებისთვის. რადგან ხედავენ, როგორი მნიშვნელოვანია ზოგადი განათლების მიღება, ინტელექტუალური განათლებისა და მათი მომავალი წარმატებისათვის“.
მაყვალა ქობულაძე, ამავე გაერთიანებისა და ქუთაისში „ეტალონის“ წარმომადგენელი აღნიშნავს, რომ პროექტს მოსწავლეებში ძალიან დიდი დაინტერესება აქვს:
„ეტალონს“ მოსწავლეებში ძალიან დიდი დაინტერესება აქვს. პროექტის ავტორმა გოჩა ტყეშელაშვილმა არაერთი სხვა პროექტიც შექმნა მათ შორის izrune.ge, სადაც ყველა კლასის მოსწავლეს შეუძლია ტესტები გაიაროს, ნახოს თავისი შეფასება და მიიღოს დიპლომი და ა.შ. რაც შეეხება „ეტალონს“ ყოველწლიურად ტარდება ჩვენთან და სამ ეტაპიანია. პირველ ეტაპზე ყველა სკოლა იღებს მასში მონაწილეობას. წელს ონლაინ ჩემპიონატში 500-ზე მეტი მოსწავლე იყო ჩართული, მეორე ეტაპზე 40-მდე მოსწავლე შეირჩა და სწორედ ამ მოსწავლეებიდან გამოვლინდა ქუთაისის „ეტალონი მოსწავლე“. თეკლა გიორხელიძემ „ეტალონში“ რეკორდიც კი დაამყარა და 2 წუთსა და 29 წამში 95 ქულა დააგროვა.
ფინალის ჩატარების შემდგომ მერიაში პანდემიის გამო ვერ მოხერხდება გამარჯვებულ მოსწავლესთან შეხვედრა და ახლა, როცა მდგომარეობა გაცილებით მშვიდია, ქალაქის მერმა წარმატებისთვის, სიმბოლური ჯილდო გადასცა თეკლას. რაც ძალიან დიდი სტიმულია თავად მოსწავლისთვის“.
როგორც ქუთაისის N30 საჯარო სკოლის მოსწავლე თეკლა გიორხელიძე გვეუბნება, ყურადღება ძალიან სასიამოვნო იყო.
„ძალიან გამიხარდა ასეთი ყურადღება. ნამდვილად მოულოდნელი იყო. ვისაუბრეთ სკოლაზე, განათლებაზე. ქუთაისის „ეტალონი მოსწავლის“ ტიტულის მოპოვებისთვის მერმა პრიზიც გადმომცა. ეს ყველაფერი ძალიან სასიამოვნო და სასიხარულო იყო“.
ქუთაისის N30 საჯარო სკოლის დირექტორი მიხეილ გიორგაძე აღნიშნავს, რომ ქალაქის მერის მხრიდან მსგავსი ყურადღება მოსწავლეთა მოტივაციისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. მერმა პირადი მადლობა მას და მის მოსწავლეებსაც გადაუხადა „ეტალონის“ პროექტში მიღწეული წარმატებისთვის:
„ქუთაისის მერმა იოსებ ხახალეიშვილმა თეკლა გიორხელიძეს ქუთაისის „ეტალონი მოსწავლის“ ტიტულის მოპოვება მიულოცა. სიმბოლური ერთჯერადი საჩუქარიც მიიღო მოსწავლემ მერისგან. აღინიშნა ისიც, რომ ჩვენი სკოლის 4 მოსწავლე მოხვდა პირველ ათეულში, მათ შორის სამმა პირველი, მეორე და მესამე ადგილები გადაინაწილეს.
შეხვედრაზე პროექტის მნიშვნელობასა და მოსწავლეებში მის პოპულარობაზე ისაუბრეს, რამდენად მნიშვნელოვანია მოსწავლეებისთვის, „ეტალონში“ ჩართულობა და რამდენად ბევრს ნიშნავს ეს პროექტი ბავშვებისთვის. საუბარი ასევე შეეხო სასკოლო ცხოვრებას. ვთვლი, რომ ძალიან მნიშვნელოვანი შეხვედრა იყო, მათ შორის მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდის კუთხითაც და მინდა ამისთვის მერიას მადლობა გადავუხადო“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა