მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
განსაკუთრებული პედაგოგიური გამოცდილებისა და მიღწევის მქონე პედაგოგებისთვის სტატუსის ამაღლება, განათლების მინისტრს ბრძანების საფუძველზე შეუძლია. კანდიდატურას კი სპეციალურად შექმნილი კომისია ამტკიცებს, რომელიც 11 წევრისგან შედგება.
საინტერესოა ვისი გადაწყვეტილებით უმაღლდებათ სტატუსი მასწავლებელს? - აღნიშნული კომისიის შემადგენლობის შესახებ, ჩვენ განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროსგან, საჯარო ინფორმაცია გამოვითხოვეთ. თუმცა უწყებამ კომისიის 11 წევრიდან, ხუთის ვინაობა არ გაგვიმხილა, მიზეზი პერსონალურ მონაცემთა დაცვაა.
შესაბამისად, მინისტრის 2020 წლის 07 ოქტომბრის N959700 ბრძანების „განსაკუთრებული პედაგოგიური გამოცდილების და მიღწევების მქონე ღვაწლმოსილი მასწავლებლისთვის ან/და ზოგად განათლებაში განსაკუთრებული დამსახურების მქონე მასწავლებლისთვის მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემით განსაზღვრული ერთ-ერთი სტატუსის მინიჭების წესისა და პირობების შემუშავებისა და დამტკიცების მიზნით კომისიის შექმნის შესახებ“ ასლი მივიღეთ, რომელშიც კომისიის 5 წევრის ვინაობა წაშლილია.
კომისიის შემადგენლობაში შემავალი წევრების ჩამონათვალი, რომელიც საჯაროა და გამოგზავნილ ბრძანებაში ჩანს, ასეთია:
1. ეკატერინე დგებუაძე - განათლების მეცნიერების კულტურისა და სპორტის მინისტრის მოადგილე;
2. ბერიკა შუკაკიძე - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორი;
3. ლევან თაქთაქიშვილი - საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკის საბიბლიოთეკო რესურსების დეპარტამენტის დირექტორი;
4. მანანა რატიანი - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის დირექტორის მოადგილე
5. ლალი კალანდაძე - საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს სკოლამდელი და ზოგადი განათლების განვითარების დეპარტამენტის უფროსი;
6. მარიამ ტაბატაძე - საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს ეკონომიკური დეპარტამენტის უფროსი.
იხილეთ, მინისტრის ბრძანება:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“