მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
რა გამოცდილება შესძინა ონლაინ-სწავლებამ სასკოლო საზოგადოებას და როგორ არ უნდა შეუშალოს არანაირმა წინააღმდეგობამ სკოლას ხელი მთავარი მიზნის მიღწევაში? - ამ კითხვებზე პასუხი და რეალობაში დანერგვა განათლებული მომავალი თაობების აღზრდის საქმეში მნიშვნელოვან როლს ასრულებს.
ქარელის მუნიციპალიტეტის, ავლევის საჯარო სკოლის დირექტორი მარინე მჭედლიშვილი etaloni.ge-ს იმ განცდებს უზიარებს, რომელიც დისტანციური სწავლებისას დაეუფლა, ასევე საუბრობს შეძენილ გამოცდილებასა და რა თქმა უნდა, მოსწავლეებთან პედაგოგებისა თუ მშობლების ურთიერთობის ხარისხზე.
- კოვიდ-პანდემიამ დაგვანახა...
- ოჯახის წევრებთან მეტი დროის გატარებისა და ერთმანეთთან ურთიერთობის აუცილებლობა.
- ონლაინ-სწავლებამ გვასწავლა...
- მოსწავლეების, მშობლებისა და მასწავლებლების ერთგუნდად გაერთიანება.
- 2020 წელს დავახასიათებდი...
- საუკუნის დასამახსოვრებელ წლად.
- მასწავლებლებისგან ყველაზე ხშირად მიხარია...
- თავმდაბლობა და მხარში დგომა (თანამშრომლებსა და მოსწავლეებთან).
- მოსწავლეებისგან ყველაზე მეტად მიკვირს...
- არაფერი... მათი შესაძლებლობები უსაზღვროა.
- მშობლებს ვურჩევდი...
- შვილებისთვის მეტი დროისა და ყურადღების დათმობას.
- ყველაზე ხშირად ვფიქრობ...
- ჩემდაუნებურად, მოსწავლეებს ცხოვრების არჩევანში ხელი არ შევუშალო.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ელექტრონული ჟურნალში სემესტრული ცვლილებების შეტანის ბოლო ვადა ცნობილია - ინფორმაცია მასწავლებლებისა და სკოლის ადმინისტრაციისთვის
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ასევე მოსწავლეებმა შეასრულეს ფრანგული სიმღერა კინოფილმიდან „ჩარირამა“
აღსანიშნავია, რომ აღნიშნული კონკურსი საქართველოს საპატრიარქოსთან არსებული ახალგაზრდობის სულიერი და ინტელექტუალური განვითარების ცენტრმა გამოაცხადა
როგორც მე-9 კლასის მოსწავლე, ლუკა გვიყვება, ის და თავისი კლასი, რამდენიმე დღით, ბაკურიანში მიდიან
ჰიმნის შექმნა არა მხოლოდ მუსიკალური პროექტი, არამედ მთელი სკოლის გაერთიანების შესაძლებლობაა - ის გვახსენებს, ვინ ვართ, რა გვაერთიანებს და რას ვზეიმობა