„მშობლებს ვურჩევდი მუდმივ დიალოგს შვილებთან ურთიერთობისას“ - ინეზა ცენტერაძე, ქვედა კვირიკეს საჯარო სკოლის პედაგოგი
26-02-2021
დაკოპირებულია
-
+
როგორ აფასებს 2020 წელს და რა გამოწვევების წინაშე დააყენა კოვიდ-პანდემიამ; რას ურჩევდა მშობლებს და რაზე ფიქრობს ყველაზე ხშირად - აღნიშნულ შეკითხვებზე etaloni.ge ქობულეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვედა კვირიკეს საჯარო სკოლის პედაგოგის, ინეზა ცენტერაძის ბლიც-პასუხებს გთავაზობთ:
- კოვიდ-პანდემიამ დაგვანახა...
- მოულოდნელად როგორ შეიცვალა მსოფლიოს პოლიტიკური, ეკონომიკური თუ სოციალური ცხოვრება. მერი შელი ამბობს: „არაფერია ადამიანის გონებისთვის იმაზე მტკივნეული, ვიდრე ძირეული და უცაბედი ცვლილება“. ექსტრემალური სიტუაციის მიუხედავად, განათლება ისევ პრიორიტეტულ საკითხად იქცა, ვირტუალურ სივრცეში გადანაცვლებულმა სასწავლო პროცესმა მანამდე უცნობი შესაძლებლობების გაცნობა-გამოყენებას შეუწყო ხელი.
- ონლაინ სწავლებამ გვასწავლა...
- საინფორმაციო-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების პრაქტიკაში ეფექტურად გამოყენება. თუ კი ადრე ელექტრონული რესურსი დამხმარე საშუალება იყო, დღეს იგი ცოდნის მიღების მთავარ წყაროდ იქცა, რამაც სწავლება მრავალფეროვანი და საინტერესო გახადა.
- 2020 წელს დავახასიათებდი...
- როგორც მძაფრი ემოციებითა და მოულოდნელობებით დატვირთულ წელს. საერთო საწუხარმა მსოფლიოს ეროვნული თუ სარწმუნოებრივი საზღვრებიც კი წაშალა და შეგვახსენა, რომ ღირებულებათა შორის ყველაზე მაღლა სიცოცხლეა, რომლის მოვლა-გაფრთხილება ჩვენს ხელთაა. - მასწავლებლებისგან ყველაზე ხშირად მიხარია...
- მორალური მხარდაჭერა და გამოცდილების გაზიარება, რადგან ურთიერთსწავლებისა და თანამშრომლობის გზით ვეუფლები ახალ მიდგომებს და ვიზრდები პროფესიულად.
- მოსწავლეებისგან ყველაზე მეტად მიკვირს...
- აზროვნების პროდუქტიულობა - შეუძლიათ უსასრულო რაოდენობის ჰიპოთეზების წარმოთქმა და ძველი იდეების უჩვეულო ჭრილში განხილვა.
- მშობლებს ვურჩევდი...
- მუდმივ დიალოგს შვილებთან ურთიერთობისას. მეტად ჩაუკვირდნენ მათ ინტერესებს, აქტიურად ჩაერთონ სასკოლო ცხოვრებაში.
- ყველაზე ხშირად ვფიქრობ...
- რა მეთოდები და აქტივობები შეიძლება გამოვიყენო საგაკვეთილო მიზნის მისაღწევად ისე, რომ პროცესი იყოს აქტიური, საინტერესო და შედეგზე ორიენტირებული.