სიახლეები
სიახლეები

„დისტანციური სწავლების მართვის სახელმძღვანელოს“ საქართველოს ყველა სკოლას მიეწოდა
26-02-2021
-
+


„დისტანციური სწავლების მართვის სახელმძღვანელო“ სკოლის მართვის დამხმარე და ინოვაციური პროდუქტია, რომელიც „საქართველოს სკოლის ადმინისტრატორთა ასოციაციის“ ორგანიზებით და გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდის ფინანსური მხარდაჭერით შეიქმნა.

ინოვაციური სახელმძღვანელო  მიზნად ისახავს ქართული ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ხელშეწყობას დისტანციური სწავლების ეფექტიანად განხორციელებაში, საუკეთესო გამოცდილებათა თავმოყრას, როგორც საქართველოს, ისე უცხოური ქვეყნების მაგალითზე და სკოლის ადმინისტრატორებისათვის ერთიანი სახელმძღვანელო გზამკვლევის შექმნას პრაქტიკული/კონკრეტული რეკომენდაციებითა და ინსტრუქციებით. 

სახელმძღვანელო უფასოდ გადაეცა ყველა საგანმანათლებლო რესურსცენტრს და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებას, ასევე სხვადასხვა საგანმანათლებლო ორგანიზაციას. 

მიმდინარე კვირას „საქართველოს სკოლის ადმინისტრატორთა ასოციაციის“ ორგანიზებით წიგნის პრეზენტაცია გაიმართა, სადაც სასკოლო საზოგადოების წევრებთან და განათლების სფეროში მოქმედ ორგანიზაციებთან ერთად, სახელმძღვანელოს ავტორებიც იღებდნენ მონაწილეობას, რომლებმაც დამსწრე საზოგადოებას დეტალურად გააცნეს საკუთარი ნაშრომები და ის მიგნებები, რაც გამოცემაშია ასახული.

ღონისძიება გახსნა ავთო აბდუშელიშვილმა - „საქართველოს სკოლის ადმინისტრატორთა ასოციაციის’’ ხელმძღვანელმა. 
შეხვედრაზე  „გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდის“ დირექტორმა ზურაბ კერვალიშვილმა აღნიშნა: 

„მოხარულები ვართ, რომ შედგა თანამშრომლობა ფონდსა და სკოლის ადმინისტრატორთა ასოციაციას შორის, რომელიც მყისიერად გამოეხმაურა ჩვენს ინიციატივას - დავხმარებოდით პანდემიით გამოწვეული პრობლემების პირისპირ აღმოჩენილ განათლების სისტემას. იმედია, ჩვენი ფონდის მხარდაჭერითა და ასოციაციისა და ავტორების ძალისხმევით შექმნილი გზამკვლევი შესაბამის შედეგებს მოიტანს საგანმანათლებლო სექტორში და პრაქტიკულ დახმარებას გაუწევს სკოლის ადმინისტრატორებსა და პედაგოგებს სწავლა-სწავლების დროს. ვიმედოვნებთ, რომ ის განათლების სისტემისთვის ქმედით ინსტრუმენტად იქცევა პანდემიით გამოწვეული სირთულეების გადალახვის პროცესშიც და მის შემდგომაც. ეს პროექტი სრულად პასუხობს ჩვენს მიზანს, რომელიც განათლების ყველასთვის ხელმისაწვდომობასა და მისი ხარისხის გაზრდაში გამოიხატება. მადლობა პროექტის ხელმძღვანელებს, ავტორებს და განათლების სამინისტროს, რომელიც აქტიურად იყო ჩართული წიგნის შექმნის პროცესში. ჩვენი ფონდი გამოხატავს მზადყოფნას, მომავალშიც დაუჭიროს მხარი სხვა საინტერესო ინიციატივებს.“

შეხვედრის ფარგლებში სფეროს წარმომადგენლებს მიესალმა მარიამ ჩიქობავა - საქართველოს განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს სკოლამდელი და ზოგადი განათლების განვითარების დეპარტამენტის უფროსის მოადგილე, რომელიც წიგნის ერთ-ერთი ავტორიცაა. საკუთარი ნაშრომები გააცნეს სიმონ ჯანაშიამ - განათლების მკვლევარმა, გიორგი ჭანტურიამ - კოალიცია „განათლება ყველასთვის“ დირექტორმა, მეგი კავთუაშვილმა - ასოციაცია „მშობლები განათლებისთვის“ ხელმძღვანელმა და სხვა ავტორებმა, რომლებიც რამოდენიმე თვის განმავლობაში მუშაობდნენ სახელმძღვანელოზე.

შეხვედრას განათლების სფეროს 100-ზე მეტი წარმომადგენელი დაესწრო, რომლებიც დეტალურად გაეცნენ დისტანციური სწავლების ეფექტიანი მართვის კარგი პრაქტიკის დანერგვისა და სახელმძღვანელოში მოცემული რეკომენდაციების გამოყენების გზებს. სკოლის წარმომადგენლებმა სურვილი გამოთქვეს აქტიურად ჩართულიყვნენ არა მხოლოდ წიგნის დანერგვაში, არამედ  მონაწილეობა მიიღონ სახელმძღვანელოს ახალი გამოცემის შექმნაშიც.

სახელმძღვანელოს ელ ვერსიის სანახავად გადადით ბმულზე.

ორგანიზატორის შესახებ:

საქართველოს სკოლის ადმინისტრატორთა ასოციაცია: საქართველოს სკოლის ადმინისტრატორთა ასოციაცია დაფუძნდა 2016 წელს და მისი მიზანია საქართველოში ეფექტური და ეფექტიანი სასკოლო მენეჯმენტის განვითარების ხელშეწყობა. ასოციაცია აერთიანებს როგორც საჯარო, ასევე კერძო სკოლის ადმინისტრატორებს. ასოციაცია  განათლების მიმართულებით  გახლავთ მრავალი კონფერენციის, პრაქტიკული ტრენინგისა და სემინარის ორგანზატორი. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ცენტრთან თანამშრომლობით გამოსცემს ჟურნალ „სკოლის მართვას“.

დამფინანსებლის შესახებ:

გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდი: გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდმა საქმიანობა 2017 წელს დაიწყო. საქველმოქმედო ორგანიზაცია ინა გუდავაძის ინიციატივითა და დაფინანსებით შეიქმნა. მისი მისიაა ხელი შეუწყოს ქვეყანაში განათლების სისტემის განვითარებას. გპფ სამი ძირითადი მიმართულებით ახორციელებს საქმიანობას: სასკოლო განათლება, საშუალო სპეციალური განათლება და უმაღლესი განათლება.

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს 

სტუდენტების 2 კატეგორია, რომელიც 500 და 700 ლარით დაფინანსდება - მუნიციპალიტეტის ბიუჯეტი

რატომ უნდა დაიწეროს ნიშნები სკოლაში - მოსწავლის შეფასების მიზნები, პრინციპები, ამოცანები

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში

მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა 

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

სიახლეები
საზოგადოება