სიახლეები
სკოლები

''კულტურული მემკვიდრეობის დესპანები'' - თეთრიწყლების სკოლა კულტურული მემკვიდრეობის დაცვის ეროვნული სააგენტოს პროექტში ჩაერთო
11-10-2016
-
+


2015–2016  სასწავლო წელს თელავის მუნიციპალიტეტის სხვა სკოლებთან ერთად თეთრიწყლების საჯარო სკოლა აქტიურად ჩაერთო საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის დაცვის ეროვნული სააგენტოს ინიციატივით წამოწყებულ პროექტში ,,კულტურული მემკვიდრეობის დესპანები’’. 

პროექტის მიზანი იყო სოფელში არსებულ ისტორიულ ძეგლებზე მასალის მოძიება, შესწავლა, არამატერიალური კულტურული მემკვიდრეობის ნიმუშების წარმოჩენა. 

პროექტზე ისტორიის მასწავლებელთან ერთად იმუშავეს მეათე კლასის მოსწავლეებმა მარიამ არაბულმა, თამთა გოგოჭურმა და მარიამ ქეთელაურმა. 

მათ მოიძიეს სათანადო მასალები სოფლის უხუცესებისგან, გადაიღეს ისტორიული ძეგლების ფოტოები  და მოამზადეს პრეზენტაცია ,,სოფელი თეთრიწყლების ისტორიული ძეგლები და ფსიტის ციხე’’. 

პრეზენტაციისას მარიამ არაბულმა საკუთარი ლექსიც წაიკითხა, რამაც სტუმრების მხრიდან დიდი მოწონებაც დაიმსახურა.

პროექტის მეორე ეტაპს ზაფხულში იყალთოს აკადემიამ უმასპინძლა, სადაც მოსწავლეების მიერ გამოიფინა არამატერიალური კულტურული მემკვიდრეობის ნიმუშები. 

ღონისძიებას თელაველ სტუმრებთან ერთად კულტურული მემკვიდრეობის დაცვის ეროვნული სააგენტოს თანამშრომლებიც ესწრებოდნენ. 

პროექტის ორგანიზატორებმა მოიწონეს მოსწავლეების მიერ გაწეული მუშაობა, მადლობა გადაუხადეს მათ და ყველა მონაწილე სიმბოლური საჩუქრებით დააჯილდოვეს. 

პროექტის ფარგლებში უკვე შემოდგომაზე გამოვა კრებულები, რომლებშიც თითოეული მოსწავლის შემოქმედებითი აქტივობა აისახება.

იხილეთ ფოტოები 


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

სპეციალურ მასწავლებლებს სერტიფიკატები გადაეცათ

ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს

გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდი აგრძელებს მომავალი პედაგოგების წამახალისებელ სასტიპენდიო პროგრამას

რა შემთხვევაში არ შეინახავს ელჟურნალი განმავითარებელ კომენტარს - ეს უნდა გაითვალისწინოთ

პიროვნება

„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

მათ იცეკვეს, იმღერეს, სიტყვა წარმოთქვეს და შემოდგომაზე ვრცლად ისაუბრეს

არმატებულ სპორტსმენებს სკოლაში მოსწავლეებმა და პედაგოგებმა საზეიმო დახვედრა მოუწყვეს

 ღონისძიებას მასწავლებლები:  ლალი წულაია და ელენე სიხარულიძე, ხელმძღვანელობდნენ 

საინტერესო

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება