მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ასპინძის მუნიციპალიტეტის სოფელ ხიზაბავრის საჯარო სკოლის მასწავლებლები და მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული სხვადასხვა პროექტებში.
სკოლა საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს პროგრამაში - „ახალი სკოლის მოდელი“ აქტიურად არის ჩართული, რომლის ფარგლებშიც პედაგოგებმა შექმნეს და წარმატებით განახორციელეს კომპლექსური დავალებები.
სკოლის მიერ მოწოდებული ინფორმაციის მიხედვით, გეოგრაფია–სამოქალაქო განათლების პედაგოგმა ლიანა მურადაშვილმა მონაწილეობა მიიღო შემაჯამებელ ფორუმში, სადაც წარადგინა კომპლექსური დავალება სახელწოდებით „ტერასული მეურნეობა სოფელ ხიზაბავრაში“; აგრეთვე სკოლაში ხორციელდება პროექტი, ადამიანის უფლებების ცნობიერების ამაღლების მიზნით - „მე გიცავს შენ და შენ დამიცავი მე“, რომელიც რამდენიმე აქტივობისგან შედგება. ერთ-ერთი აქტივობა იყო „უფლებათა ხის“ შექმნა, რომელიც მოსწავლეებმა დიდი მონდომებით შესრულდეს, შექმნეს სასკოლო კლუბი „მოდარაჯე“ და აქტიურად ჩაერთვნენ ახალი სასკოლო კულტურის დანერგვაში, რომელსაც ახორციელებს სკოლის დირექტორი აკაკი ადეიშვილი.
იხილეთ ფოტო:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
აკადემია პედაგოგებს აძლევს შესაძლებლობას გაეცნონ კონკრეტულ ნაბიჯებს იმისთვის, რომ გახდნენ ინოვაციური მასწავლებლები
საგამოცდო ლიტერატურა მასწავლებელბისთვის ყველა საგანში - საკითხები, ტესტის ნიმუშები და შეფასების კრიტერიუმები
„ვირუსების პიკი გადავლილი არ არის - განსაკუთრებული რისკის ქვეშ 5 წლამდე ბავშვები არიან, მათ უმრავლესობას ფილტვების ანთება აქვს“ - ივანე ჩხაიძე
„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
სკოლის პედაგოგები სწავლებისას მრავალფეროვან აქტივობებს მიმართავენ
მოსწავლეებმა კიდევ ერთხელ შეახსენეს თანატოლებს, რომ წიგნის სიყვარულს შეუძლია სამყაროს შეცვლა უკეთესობისკენ
მასწავლებლების პროფესიული განვითარების ნაკლებობა, მოსწავლეთა ფსიქიკური ჯანმრთელობა... კიდევ რა გამოწვევები არსებობს განათლებაში
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე