მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„თოვდა და თბილისს ებურა თალხი“ - აფხაზეთის N14 საჯარო სკოლაში რუსეთის მიერ საქართველოს ოკუპაციის დღისადმი მიძღვნილი კვირეულის დასკვნითი ღონისძიება ჩატარდა. სკოლის წარმომადგენელი კვირეულის ფარგლებში განხორციელებულ აქტივობებზე გვიამბობს.
„19.02 - მოსწავლეებს ისტორიის მასწავლებლებმა და კლასის ხელმძღვანელებმა მიაწოდეს ინფორმაცია, თუ როგორ აღუდგა წინ ქართული ჯარი და მოხალისეები მე-11 არმიას კოჯორისა და ტაბახმელას მისადგომებთან.
22.02 - მოსწავლეებმა დაამზადეს კედლის გაზეთები „შენი ცა და მიწის კიდე, არ დაუთმო ვინმეს რიდით“.
23.02 - მოეწყო ფილმის ჩვენება „დღე, რომელიც მუდამ უნდა გვახსოვდეს“, სადაც მოსწავლეებმა ადრე შეძენილი ინფორმაცია ნანახს შეადარეს და გადმოსცეს საკუთარი აზრი.
24.02 - ჩავატარეთ დისკუსია თემაზე: „ათოვდა ზამთრის ბაღებს“. მოსწავლეებმა იმსჯელეს საქართველოს დამოუკიდებლობის 3-წლიან ისტორიაზე და საქართველოს ანექსიის უარყოფით მხარეებზე.
25.02 - ლიტერატურული საღამო „მაგრამ სამშობლო ისაა მხოლოდ, რაც უსიკვდილოდ არ დაითმობა!“ - მოსწავლეებმა წარმოადგინეს მათ მით მოპოვებული ინფორმაციები რუსეთის მიერ ოკუპაციის შესახებ. წაიკითხეს ლექსები, მიძღვნილი „ოკუპაციის 100 წლისთავზე“.
სკოლის დირექცია დიდ მადლობას უხდის ისტორიის მასწავლებელ მაყვალა მეფორიას, კლასის ხელმძღვანელ ვენერა (ნანი) ესართიას, სკოლის მე-9 კლასის მოსწავლეებს: ანი ღულათავას, თიკო საბულუას, ნანა თოდუას, თედო თოლორაიას, ანრი შამათავას, დიმიტრი ვართაგავას რომ მათ გააცოცხლეს საქართველოს დამოუკიდებლობისთვის შეწირული სულები“,-წერია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
„მოსწავლეების მოთხოვნით ამოვიღეთ ეს ნაწარმოებები პროგრამიდან“... - პრემიერი განათლების სისტემაზე საუბრობს
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა