მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
„ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების დირექტორი ან ხარისხის განვითარებისა და მხარდაჭერის ჯგუფი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში), უფროსი მასწავლებლის შემთხვევაში ერთი სასწავლო წლის განმავლობაში აკვირდება 3 და მეტ გაკვეთილს (საჭიროებიდან გამომდინარე), წამყვანი მასწავლებლის შემთხვევაში - არანაკლებ 2 გაკვეთილს, მენტორი მასწავლებლის შემთხვევაში კი - არანაკლებ 1 გაკვეთილს“ - ეს გახლავთ ამონარიდი მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემიდან.
ირკვევა, რომ პედაგოგებს ამ ვალდებულების შესასრულებლად დრო შეზღუდული აქვთ, ოღონდ საქმე ის გახლავთ, რომ ეს არა პედაგოგის, არამედ დირექტორის ან ხარისხის მართვის ჯგუფის ვალდებულებაა და არა პედაგოგის.
ეს განმარტება ერთ-ერთ ვებინარზე მასწავლებლის პროფესიის რეგულირების პროგრამის ხელმძღვანელმა, ხათუნა ბარაბაძემ გააკეთა და აღნიშნა: „როგორ მოხდება საგაკვეთილო პროცესზე დაკვირვება, ეს უნდა გადაწყვიტოს მასწავლებელმა.
მასწავლებელი მუდმივად ატარებს გაკვეთილებს და დირექტორი ან ხარისხის მართვის ჯგუფი ესწრება; მასწავლებლის ვალდებულება კი არ არის, დირექტორს განესაზღვრა ვალდებულება, დააკვირდეს გაკვეთილს განმავითარებელი უკუკავშირის მისაღებად და არა, განმსაზღვრელი შეფასების მისაცემად.
აღარ გვაქვს კრედიტები. ვერც ერთ შემთხვევაში კრედიტებით ვეღარ იმანიპულირებს დირექტორი და ვერც შეფასების ჯგუფი“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ოთხი მწერალი, რომლის შემოქმედებაც საგამოცდო პროგრამაში აღარ არის - ეროვნულები 2025
„მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია ღია კომუნიკაცია...“
სვანეთის მუზეუმთან და მესტიის ბიბლიოთეკასთან თანამშრომლობით, მოსწავლეებმა შთამბეჭდავი პრეზენტაციები გამართეს
„ჩვენ ბევრჯერ დავწერთ ისტორიას. ბევრ მწვერვალს დავიპყრობთ, როგორც საგანმანათლებლო, ასევე სპორტულ სარბიელზე“
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე