მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მარტვილის სკოლებში ''ეტალონის'' შესარჩევი ტური ჩატარდა.
''ეტალონის'' პირველი ტურის ორგანიზებაში, მარტვილის ადგილობრივი ხელისუფლების წარმომადგენლები, რესურსცენტრთან ერთად იყვნენ ჩართულები.
ტესტირების დღესთან დაკავშირებით, მარტვილის ყველა სკოლა წინასწარ იყო ინფორმირებული.
ტესტირება სკოლებში ''ეტალონიდან'' მიწოდებული ტესტებისა და ინსტრუქციის შესაბამისად ჩატარდა.
მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასებს სხვადასხვა ტესტი დაურიგდათ.
მარტვილის საგანმანათლებლო რესურსცენტრის უფროსი მაკა გულორდავა:
„ეტალონი“ ყველაზე საჭირო და უმნიშვნელოვანესი ქართული, ეროვნული პროექტია, რომელიც მოსწავლის ცოდნის ამაღლებაზეა ორიენტირებული. ეს ინტელექტ-შეჯიბრი უკვე ერის კუთვნილება გახდა. ყველა სკოლა იყო შესარჩევ ტურში ჩართული. მოსწავლეებმა ძალიან იაქტიურეს. ჩვენ დიდი ხანია „ეტალონთან“ ვთანამშრომლობთ. ყველა მონაწილეს ვულოცავ და მომავალში წარმატებას ვუსურვებ. დარწმუნებული ვარ, რომ „მარტვილის ეტალონი მოსწავლე“ თავის სიტყვას იტყვის ფინალურ ღონისძიებაზე.“
ქვედა ნაგვაზაოს საჯარო სკოლის დირექტორი რომანოზ ქიქავა:
„ძალიან იაქტიურეს მოსწავლეებმა. კითხვები საშუალო სირთულის იყო. ძალიან დადებითად შეაფასეს შესარჩევი ტური ჩვენს სკოლაში. ინტელექტ-შეჯიბრში მონაწილეობის შემდეგ გაიზარდა მოსწავლეების მოტივაცია. იმედი აქვთ, რომ მომავალშიც აუცილებლად ჩატარდება „ეტალონი“. ნაგვაზაოს სკოლის მოსწავლეები კვლავ სიამოვნებით ჩაერთვებიან ამ შესანიშნავ პროექტში. ახლა მომავალ ღონისძიებას მოუთმელად ველოდებით. ამ პროექტით მოსწავლეებს თავიანთი შრომა ნამდვილად უფასდებათ.“
ქვედა ნაგვაზაოს საჯარო სკოლის მასწავლებელი, „ეტალონის“ პედაგოგი ირმა ჯიქია:
„მარტვილში მცირეკონკტინგენტიანი სკოლებია. მოსწავლეებმა საკმაოდ იაქტიურეს. ისინი კმაყოფილები არიან თავიანთი შედეგებით. „ეტალონში“ მონაწილეობის შემდეგ მოსწავლეები უფრო დამოუკიდებლები გახდნენ, უფრო მეტს მეცადინეობენ. იციან, რომ მხოლოდ თავიანთი თავისა და ცოდნის იმედი უნდა ჰქონდეთ. “
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო სხდომას 27 დეკემბერს გამართავს
„სასკოლო საზოგადოების სიძლიერე გულისხმობს ურთიერთთანამშრომლობას და მოვალეობის სწორად გადანაწილებას“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა