მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
2021 წლის 30 მარტს სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტისა და აზერბაიჯანის რესპუბლიკის პრეზიდენტთან არსებული სახელმწიფო მართვის აკადემიის ორგანიზებით ჩატარდა კონფერენცია თემაზე „ყარაბაღის მეორე სამამულო ომის პოლიტიკურ-სამართლებრივი შედეგები“.
კონფერენციაში, აზერბაიჯანელ და ქართველ მკვლევარებთან ერთად, მონაწილეობდნენ უკრაინის, რუსეთის ფედერაციის, მოლდოვის, ლიეტუვის და ყაზახეთის ექსპერტული წრეების მაღალი დონის წარმომადგენლებმა.
კონფერენციას მიმართა და მოხსენებით წარსდგა სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის რექტორი, პროფესორი ზურაბ ხონელიძე, რომელმაც მიმოიხილა რეგიონში არსებული ვითარება და ისაუბრა საუნივერსიტეტო დიპლომატიის შესაძლებლობებზე საომარი მოქმედებების დასრულების შემდეგ სამხრეთ კავკასიაში დაძაბულობის შემცირებისა და მდგრადი მშვიდობის მშენებლობაში.
სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტმა გამოსცა კონფერენციის მონაწილეთა მოხსენებებისა და სტატიების კრებული.
აღნიშნული სამეცნიერო ფორუმი გახლდათ მორიგი ღონისძიება ციკლისა, რომელიც ითვალისწინებს მშვიდობისა და უსაფრთხოების სფეროში სამხრეთ კავკასიაში არსებული ვითარების შესწავლას და საერთაშორისო პარტნიორებთან ერთად ერთობლივი ძალისხმევისა და დაპირისპირებულ მხარეთა პოზიციების დაახლოების საფუძველზე კონფლიქტების ტრანსფორმაციისა და სრულმასშტაბიანი მოგვარების პროცესში საუნივერსიტეტო დიპლომატიის ინსტრუმენტებისა და პოტენციალის ამოქმედებას.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცვლილება შევიდა მასწავლებლის მომზადების უმაღლესი განათლების დარგობრივ მახასიათებელში
„ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა მოსწავლეთა თვალებიდან წამოსული სითბოა, რაც მაგრძნობინებს მათ მზაობას ჩემს მოსასმენად“
„მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა დედის დღისადმი და ფერადი შემოდგომისადმი მიძღვნილი ღონისძიებები“
დამსწრეთა წინაშე წარდგნენ ასევე კლუბის - „პიგმალიონის“, შემოქმედი მოსწავლეები თავიანთი ლექსებითა და მოთხრობებით
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე