მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ლადო ასათიანის სახელობის, ცაგერის მუნიციპალიტეტის ბარდნალის საჯარო სკოლაში საგაკვეთილო პროცესი საკლასო ოთახებში, რა თქმა უნდა, არსებული რეგულაციების სრული დაცვით მიმდინარეობს და მოსწავლეები არა მხოლოდ საგაკვეთილო პროცესში, არამედ სხვადასხვა აქტივობაში არიან ჩართულები. ამის დასტურია ინტელექტუალური თამაში „რა? სად? როდის?“ - რომლის საგაზაფხულო სეზონიც, ბარდნალის საჯარო სკოლაში უკვე გახსნილად გამოაცხადეს.
„სკოლის სააქტო დარბაზში მეტად საინტერესო აქტივობა განხორციელდა. ქართული ენისა და ლიტერატურის, ინგლისური ენის, ისტორიისა და ქიმიის მასწავლებელთა წინააღმდეგ მერვე-მეთორმეტე კლასების ორი გუნდი თამაშობდა.
მათ მაყურებელს ძალზე საინტერესო თამაში აჩვენეს და ანგარიშიც თითქმის თანაბარი მივიღეთ: პირველი გუნდი 6.5, მეორე გუნდი - 7 ქულა.
მადლობა ჩვენს გამრჯე, მონდომებულ და მოტივირებულ პედაგოგებს, უპირველესად, ღონისძიების იდეის ავტორს, ისტორიის წამყვან მასწავლებელს, ირმა ლიპარტელიანს, იდეის ხორცშემსხმელსა და ასე ლამაზად წარმომჩენს, ქიმიის წამყვან მასწავლებელს, ქალბატონ ლამზირა ონიანს, ასევე ქართული ენა-ლიტერატურისა და ინგლისური ენის პედაგოგებს, ქალბატონ ნათია ხაბულიანსა და ქალბატონ თეონა ფრუიძეს!
თქვენ დასამახსოვრებელი დღე აჩუქეთ როგორც მონაწილეებს, ისე - მაყურებელს! მადლობა ჩვენს ნიჭიერ და გონიერ მოსწავლეებს საინტერესო და სხარტი თამაშისთვის! წარმატებებს გისურვებთ შემდეგ სეზონში!“ - აღნიშნულია ბარდნალის საჯარო სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ცენტრის განცხადებაში განსაზღვრულია თითოეული საგნის მაქსიმალური ქულა და საგამოცდო დროის ხანგრძლივობა
2025-2026 სასწავლო წლიდან სკოლებში დაფინანსების ახალი მოდელი ამოქმედდება - შეირჩევა საპილოტე სკოლები
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას ხელს უწყობს
„არც მე გადავწყვეტდი პედაგოგობას, რომ არ მენახა, რატომ ეძებდნენ ბიჭ კადრს...“
ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული...