მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში სასწავლო პროცესის დისტანციურად წარმართვისა და მიღებული შედეგების შეფასების წესისა და პირობების დამტკიცების შესახებ კანონში ცვლილებები შევიდა.
განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის მიხეილ ჩხენკელის ბრძანებით, განისაზღვრა იმ მიზეზების ჩამონათვალის, რომლის გამოც სკოლას შეუძლია ონალინ სწავლებაზე გადავიდეს. ასევე, განისაზღვრა მასწავლებლის ანაზღაურება დისტანციური სწავლების ნებისმიერი მოდელის გამოყენების შემთხვევაში. დაზუსტდა დისტანციური სწავლების მოდელების ტერმინები:
ასინქრონული სწავლება – დისტანციური სწავლების მოდელი, როცა მასწავლებელი და მოსწავლე(ები) ერთდროულად ან სხვადასხვა დროს, მასწავლებლის მიერ დაგეგმილი პროცესის შესაბამისად, დამოუკიდებლად სწავლობენ სხვადასხვა დროსა და ადგილას, რეალურ დროში კომუნიკაციის გარეშე, იყენებენ ბეჭდურ და/ან ციფრულ რესურსებს, ან აუდიო და/ან ვიდეო ფაილებს, ან ტელეეთერს;
ჰიბრიდული სწავლება – დისტანციური სწავლების მოდელი, დასწრებით სწავლებისა და/ან სინქრონული და/ან ასინქრონული სწავლების რომელიმე ფორმის კომბინაციით.
ბრძანებაში აღნიშნულია, რომ საჯარო სკოლაში დისტანციური სწავლების ნებისმიერი მოდელის გამოყენების დროს მოქმედი საათობრივი ბადის პირობებში მასწავლებელს უნარჩუნდება სასკოლო სასწავლო გეგმის საათობრივი ბადის შესაბამისად დადგენილი მასწავლებლის საათობრივი დატვირთვის და „საჯარო სკოლების მასწავლებელთა შრომის ანაზღაურების მინიმალური ოდენობისა და პირობების დადგენის თაობაზე“ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2015 წლის 28 სექტემბრის №126/ნ ბრძანების შესაბამისად გაანგარიშებული შრომის ანაზღაურება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ყველაზე დიდი კონკურსი ისტორიის გამოცდაზეა - აბიტურიენტები ტესტის შესახებ დეტალურ ინფორმაციას მიიღებენ
„რომ შემეძლოს, მასწავლებლად ვაჟა ფშაველას ავირჩევდი“
ღონისძიება საერთო სიხარულის, ტრადიციების, სულიერების და კეთილშობილური ღირებულებების გაზიარებად იქცა