მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სენაკის N1 საჯარო სკოლაში საფეხმავლო მარშრუტების მარკირების სტანდარტის შესახებ გაკვეთილი ჩატარდა.
გაკვეთილი მასწავლებელმა მამუკა კუჭავამ ჩაატარა.
გთავაზობთ გაკვეთილის გეგმას:
მისალმების შემდეგ მასწავლებლებელი მამუკა კუჭავა მოსწავლეებს ეკითხება შეხვედრიან თუ არა სადმე საფეხმავლო ბილიკებზე რაიმე ნიშნებს და რა ნიშნებია ესენი (მაგალითად ყვითელი ისრები წარწერით, საღებავები ხეზე, ზოლები კლდეზე ან ქვაზე...)
· თუ ჰგავს მარკირებული ნიშნები ერთმანეთს სხვადასხვა ადგილას და რატომ არის ისინი მსგავსი, რა მოხდება სხვადასხვა რომ იყოს?
· მასწავლებელი მოსწავლეებს აცნობს პრეზენტაციის სახით საფეხმავლო მარშრუტების მარკირების ერთიან ეროვნულ სტანდარტს და უკავშირებს წინა მსჯელობას.
· მოსწავლეებს ურიგდებათ მარშრუტის მარკირების პროექტის მოსამზადებლად საჭირო ამობეჭდილი ცხრილები და ნიმუში
· მოსწავლეებს ეძლევათ დავალება სკოლის მიმდებარედ თემში პრაქტიკულად შეადგინონ სანიმუშო მარშრუტის მარკირების პროექტი;
· მასწავლებელი ამოწმებს შესრულებული სამუშაოს სიზუსტეს, მოსწავლეებს აძლევს რეკომენდაციებს.
შეჯამება:
აღნიშნული აქტივობებიდან გამომდინარე მოსწავლეებს საშუალება ეძლევათ გაეცნონ საფეხმავლო ტურისტული მარშრუტების მარკირების ერთიან სტანდარტს და მის მთავარ პრინციპებს. პრაქტიკულად შეადგინონ სანიმუშო მარშრუტის მარკირების პროექტი.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილის მთავარი მიზანი იყო, 100 ლარის წარმოდგენა კუპიურებით და მოცემული თანხის განაწილება ნივთების შესაძენად
მოსწავლეები საყვავილე ქონების განთავსებას სკოლის ეზოში ახლად გაშენებულ რომან ზოიძის სახელობის სკვერში აპირებენ
გაკვეთილის მიზანი იყო, გათამაშებული სიტუაციის მეშვეობით მრავალმხრივ გამოვლენა მოსწავლის უნარისა და ცოდნისა