მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ლადო ასათიანის სახელობის, ცაგერის მუნიციპალიტეტის, სოფელ ბარდნალის საჯარო სკოლაში სწავლა-სწავლების პროცესი აქტიურად მიმდინარეობს, ბავშვებიც ჩართულები არიან სხვადახვა სასკოლო აქტივობაში და არც ისეთი მნიშვნელოვანი თარიღები ავიწყდებათ, რომლებიც გარდამტეხი აღმოჩნდა ჩვენი ქვეყნის ისტორიაში.
„ხმათა ხავერდების და ღმერთების ენავ!“ - დედაენის დღეს, ქართული ენისა და ლიტერატურის წამყვანმა მასწავლებელმა, მთვარისა ახვლედიანმა უფროსკლასელთათვის ჩაატარა საინტერესო აქტივობა - ინტელექტუალური თამაში „რა? სად? როდის?“, რომლისთვისაც კითხვები შერჩეული იყო ქართული ენისა და ლიტერატურის სფეროდან და ავლენდა როგორც საგნის ცოდნას, ასევე ზოგადად, მოსწავლეთა წიგნიერების დონესა თუ ლოგიკური აზროვნების უნარს.
ათ-ათი შეკითხვის გარდა, რომელიც მაგიდაზე ხვდებოდათ, გუნდებს მეთერთმეტე - ვიდეოშეკითხვა ელოდათ, რომელიც გერმანიიდან დაუსვა ბარდნალის საჯარო სკოლის კურსდამთავრებულმა, თავის დროზე წლის საუკეთესო მოსწავლემ - ნესტან ნემსწვერიძემ.
გუნდებს უფლება ჰქონდათ, დამრიგებლის დახმარება ერთხელ გამოეყენებინათ, რამაც თამაშს მეტი აზარტი შესძინა. გამოვლინდა გამარჯვებულიც - მეთერთმეტე კლასის გუნდი, რომლის დამრიგებელიც გახლავთ კობა ჩარკვიანი.
ასევე საინტერესოდ ითამაშა მერვე-მეათე კლასების გუნდმა (დამრიგებელი ნათია ხაბულიანი ) და მეთორმეტე კლასის გუნდმა (დამრიგებელი ირმა ლიპარტელიანი).
ლადო ასათიანის სახელობის, ბარდნალის საჯარო სკოლა ყველას ულოცავს დედაენის დღეს! და მოსწავლეებს უსურვებს წარმატებას“, - აღნიშნულია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
პირველი ტესტირების თარიღი ცნობილია - რეგისტრაცია დაიწყო
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
სკოლისთვის პრიორიტეტია სწავლა-სწავლების პროცესის ორიენტირება მოსწავლის პიროვნულ განვითარებაზე“