მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქართულ-ამერიკული სკოლა „პროგრესის“ ბათუმის ფილიალში სწავლა-სწავლების პროცესი აქტიურად და რა თქმა უნდა, არსებული პროტოკოლის ზედმიწევნით დაცვით მიმდინარეობს. მოსწავლეები ჩართულები არიან სასკოლო ცხოვრებაში, საგაკვეთილო პროცესში, სხვადასხვა აქტივობასაც დიდი წარმატებით ახორციელებენ და სკოლის ერთმუშტად შეკრული, პროფესიონალი გუნდის დამსახურებით, მოსწავლეებს უყვართ სწავლა.
ამჯერად, ქართულ-ამერიკული სკოლა „პროგრესის“ ბათუმის ფილიალის ინგლისურის მასწავლებელს - თეა ფანცხავას წარმოგიდგენთ, რომელიც გახლავთ მაგისტრი, უფროსი მასწავლებელი, „ქემბრიჯის“ არაერთი საერთაშორისო სერტიფიკატის მფლობელი, არის ძალიან აქტიური და ეს მისი მოსწავლეების წარმატებაზეც ხშირად აისახება.
ბაშვებისთვის უსაყვარლესი თეა მასწავლებელი გახლავთ საერთაშორისო ტრენერი საჯარო გამოსვლის მიმართულებით და შესაბამისად, ხშირად ატარებს Speech-Tournaments;
„აღსანიშნავია, რომ თეა ფანცხავა ბევრი პროფესიული მიღწევის მიუხედავად, ძალიან თავმდაბალია! პროგრესული თაობების აღზრდა ვუსურვოთ თეა მასწავლებელს! სიკეთე და ბედნიერება იყოს მისი ცხოვრების თანმდევი“, - აღნიშნულია სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეებმა დაამზადეს წიგნის სანიშნეები და წაიკითხეს სხვადასხვა ავტორის ზღაპრები ქართულ და ინგლისურ ენებზე
საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით ქუთაისის №4 საჯარო სკოლის III კლასელებმა I კლასის მოსწავლეებს აღმაშენებლის ბიოგრაფია წაუკითხეს
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე