მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქართულ-ამერიკული სკოლა „პროგრესის“ ქუთაისის ფილიალის IXბ კლასის მოსწავლეებმა ისტორიისა და ქართული ლიტერატურის ინტეგრირებული პროექტის ფარგლებში, სხვადასხვა ისტორიულ და ლიტერატურულ მოვლენებზე პრეზენტაციები წარადგინეს.
პროექტის თემა იყო - „საქართველოს ისტორიის ასახვა ქართულ ლიტერატურაში და ალტერნატიული ისტორია, ანუ „პეპლის ეფექტი“.
მოსწავლეებმა ანალიზის საფუძველზე მიმოიხილეს ამ მოვლენათა კონტექსტი და განვითარების შესაძლო, ალტერნატიული გზები.
მოსწავლეებს მასწავლებლები - ნანა ბაბუხადია და ნინო ხუჯაძე ხელმძღვანელობდნენ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
გაკვეთილის მიზანი იყო, გათამაშებული სიტუაციის მეშვეობით მრავალმხრივ გამოვლენა მოსწავლის უნარისა და ცოდნისა