მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
გურჯაანის მუნიციპალიტეტის, ახაშნის საჯარო სკოლაში სწავლა-სწავლების პროცესი აქტიურად და რა თქმა უნდა, არსებული პროტოკოლის ზედმიწევნით დაცვით მიმდინარეობს. მოსწავლეები ჩართულები არიან სასკოლო ცხოვრებაში, საგაკვეთილო პროცესში, სხვადასხვა აქტივობასაც დიდი წარმატებით ახორციელებენ და სკოლის ერთმუშტად შეკრული, პროფესიონალი გუნდის დამსახურებით, მოსწავლეებს ძალიან უყვართ სწავლა.
გურჯაანის მუნიციპალიტეტის სოფელ ახაშნის საჯარო სკოლის ინიციატივით, აპრილი წიგნის ჩუქების თვედ გამოცხადდა და ამ მნიშვნელოვან და სასიკეთო ინიციატივას გურჯაანის საგანმანათლებლო რესურსცენტრი გამოეხმაურა.
ყველაფერი კი იმით დაიწყო, რომ ახაშნის საჯარო სკოლის დირექტორმა, ნონა კობიაშვილმა რესურსცენტრის უფროსს, დალი მინდიაშვილს მისთვის სასურველი წიგნი უსახსოვრა. რაც გახდა - „აჩუქე წიგნის“ კამპანიის დაწყების საფუძველი.
„მიგვაჩნია,რომ წიგნი მხოლოდ ტექსტი როდია, ის ნივთია, რომელიც გამორჩეულ ემოციას აღძრავს არა მარტო ბავშვებში, არამედ მოზრდილებშიც. შემოუერთდი კამპანიას“, - აღნიშნულია ახაშნის საჯარო სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფრომაციაში.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეებმა დაამზადეს წიგნის სანიშნეები და წაიკითხეს სხვადასხვა ავტორის ზღაპრები ქართულ და ინგლისურ ენებზე
საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით ქუთაისის №4 საჯარო სკოლის III კლასელებმა I კლასის მოსწავლეებს აღმაშენებლის ბიოგრაფია წაუკითხეს
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე