მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ონის მუნიციპალიტეტის სოფელ ღების საჯარო სკოლაში პროგრამა „ასწავლე საქართველოსთვის“ კონსულტანტ-მასწავლებელმა და ღების საჯარო სკოლის ინგლისური ენის წამყვანმა მასწავლებელმა თამარ სამსონიძემ პროფესიული და კარიერული წინსვლის სქემის მიხედვით წლის განმავლობაში სტატუსით გათვალისწინებული მეორე სავალდებულო გაკვეთილი ჩაატრა.
გაკვეთილი მე-7 კლასში ჩატარდა და მას სკოლის დირექტორი ნუნუ ლობჯანიძე აკვირდებოდა.
„გაკვეთილის თემა - Indefinite Pronouns/განუსაზღვრელი ნაცვალსახელები.
მიზანი: განუსაზღვრელი ნაცვალსახელების გამოყენება ადამიანებთან, ნივთებთან და ადგილებთან.
აღნიშნული ნაცვალსახელების წარმოება დაბოლოებების მიხედვით -body, -thing და -where.
მათი სწორად ჩასმა წინადადებებში: მტკიცებით, კითხვითსა და უარყოფითში.
To Human/ადამიანებთან:
Somebody/ვინმე,ვიღაც
Anybody/სადმე,სადღაც
Nobody/არავინ
Everybody/ყველა
To Things/ნივთებთან:
Something/რაიმე,რაღაც
Anything/რაიმე,რაღაც
Nothing/არაფერი
Everything/ყველაფერი
To Places/ადგილებთან:
Somewhere/სადმე,სადღაც
Anywhere/სადმე,სადღაც
Nowhere/არსად
Everywhere/სადმე,სადღაც.
შედეგი:
მოსწავლეები ისწავლიან განუსაზღვრელ ნაცვალსახელებს და მათ დაბოლოებებს,- body-ით უმეტესად მიემართება ადამიანებს,
-thing-ით ნივთებს,-where ადგილებს.
განუსაზღვრელი ნაცვალსახელების სწორად გამოყენებას მტკიცებით,
კითხვითსა და უარყოფით წინადადებებში“, - წერია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოსწავლეებმა კიდევ ერთხელ ნათლად გაიაზრეს მხატვრული ლიტერატურის კითხვის მნიშვნელობა
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე