სიახლეები
სამასწავლებლო

„მივესალმები, რომ ახალი ცვლილებებით შესაძლებელია დადგინდეს მოსწავლის გაცდენის მიზეზები“ - ხოფურის საჯარო სკოლის დირექტორი, ნონა გაზდელიანი
21-04-2021
-
+


რას შეცვლის სასკოლო ცხოვრებაში სოციალური მუშაკების ინტეგრირება, რას ფიქრობს ცვლილებაზე, რომლის მიხედვითაც სკოლა ვალდებულია მოსწავლეს სტატუსი შეუჩეროს, თუ ის 45 სასწავლო დღის განმავლობაში ზედიზედ არ გამოცხადდება - ამ და სხვა საკითხებზე Etaloni.ge ლენტეხის მუნიციპალიტეტის სოფელ ხოფურის საჯარო სკოლის დირექტორის, ნონა გაზდელიანის მოსაზრებებს გთავაზობთ:

-   თქვენი აზრით,  რას შეცვლის სასკოლო ცხოვრებაში სოციალური მუშაკების ინტეგრირება?

-   სკოლა არის ორგანიზაცია, რომელიც ძალიან ბევრს მუშაობს მოსწავლეებზე ზრუნვის მიმართულებით. მიუხედავად ამისა,ძალიან კარგი და სასარგებლო იქნება, თუკი  სოციალური მუშაკი სხვადასხვა დონეზე დაინახავს და შეაფასებს  ბავშვის საჭიროებას. მისი როლი სწორად ამას მოიაზრებს. 

-    რას ფიქრობთ ცვლილებაზე, რომლის მიხედვითაც სკოლა ვალდებულია მოსწავლეს სტატუსი შეუჩეროს, თუ ის 45 სასწავლო დღის განმავლობაში ზედიზედ არ გამოცხადდება სკოლაში ან არ მონაწილეობს დისტანციურ სწავლებაში და არ იღებს შეფასებას? თქვენი აზრით,რას შეცვლის ეს სასკოლო ცხოვრებაში?

-     როცა მოსწავლე 90 სასწავლო დღის განმავლობაში ზედიზედ არ ცხადდება სკოლაში, ეს  შეიძლება  გამოწვეული იყოს უამრავი მიზეზით, რომელთა აღრიცხვის ერთიანი მექანიზმი სკოლებში არ არსებობს. მივესალმები იმ ფაქტს, რომ ახალი დოკუმენტი საშუალებას იძლევა დადგინდეს გაცდენის მიზეზი და  დროულად გატარდეს ღონისძიებები მოსწავლის სასწავლო პროცესში ჩასართავად.

-    თქვენი აზრით, როგორ უნდა დაძლიონ განათლების სისტემამ და სკოლებმა აკადემიური ჩამორჩენა, რომელიც გააჩინა ონლაინსწავლებამ და მასში მოსწავლეთა არათანაბარმა ჩართულობამ?

-    მოსწავლის მოტივაციის ზრდა მნიშვნელოვანი პედაგოგიური ამოცანაა. მოტივაცია იზრდება, როდესაც მოსწავლე ხედავს, რომ მასწავლებლის პრიორიტეტი მისი წინსვლის ხელშეწყობაა და, პირიქით, იკლებს, როდესაც მიაჩნია, რომ მასწავლებლის პრიორიტეტი მისი შედეგის განსჯა-შეფასებაა. 

ონლაინ სწავლებამ, რა თქმა უნდა, გაზარდა აკადემიური ჩამორჩენა. ჩვეულებრივ, საკლასო/საგაკვეთილო პროცესი  მოიცავს ჯგუფურ მუშაობასა და  პროექტებში მონაწილეობას. მოსწავლეები ერთმანეთს ეხმარებიან სხვადასხვა აქტივობის უკეთ გაგებაში, რაც თავისთავად გულისხმობს გაკვეთილის პროცესში მათ მონაწილეობას, დისტანციური მუშაობის დროს კი ეს აქტივობები გვერდზე რჩება. გარდა ამისა, ონლაინ სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა დაბალი ჩართულობა, უმეტეს შემთხვევაში, განპირობებულია დისტანციური სწავლებისთვის სათანადო პირობების არქონით.

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

დღეს, 20 აპრილს მართლმადიდებელი ეკლესია აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაულს აღნიშნავს

„უფლის ჯვარცმით კაცობრიობამ განაჩენი საკუთარ თავსაც გამოუტანა“...

პასქა ხატისპური არ არის - რა დატვირთვა აქვს ამ ორ სარიტუალო ნამზადს - ეთნოგრაფის განმარტება

წმინდა ცეცხლს იერუსალიმიდან საქართველოში 23:40 საათისთვის ჩამოიტანენ 

პიროვნება

„სასწავლო წლის დასასრულს საბაზისო საგნებში გამოცდებს დავამატებდი“,- მუხრანას საჯარო სკოლის მასწავლებელი მედეა ჩალაური

„როცა მშობელი, მასწავლებელი და მოსწავლე ერთმანეთის გაგებას ისწავლის, მაშინ სკოლა ბედნიერების სივრცე გახდება“- კუშის საჯარო სკოლის დირექტორი

„ჩვენი მოსწავლეების ოცნებაა, სკოლაში ხალხური სიმღერისა და ქართული საგალობლების წრე გაიხსნას“ - ტობანიერის საჯარო სკოლის პედაგოგის გზავნილი

სკოლები

აქტივობას ხელმძღვანელობდა პედაგოგი მარიკა გიორხელიძე.

 ჯურუყვეთის N1 საჯარო სკოლაში მუსიკალურ-ლიტერატურული საღამო გაიმართა 

„წარმატებებს ვუსურვებთ მომავალშიც ჩვენს სასახელო სპორტსმენს“

ბოდბის საჯარო სკოლის მე-2 კლასის მოსწავლეებმა „საარსებო გარემოს მოდელი“ შექმნეს 

საინტერესო

მასწავლებელს მის დასახმარებლად რამდენიმე ხრიკის გამოყენება შეუძლია.

რა ხრიკები უნდა გამოიყენოთ მოსწავლესთან, რომელსაც დამახსოვრება უჭირს? - რჩევები მასწავლებლებისთვის 

სიახლეები
საზოგადოება