მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ლადო ასათიანის სახელობის ცაგერის მუნიციპალიტეტის სოფელ ბარდნალის საჯარო სკოლაში დედამიწის დღე აღნიშნეს. მოსწავლეებმა - მართა და ანა ვეკუებმა, ქიმიის მასწავლებელთან ერთად, კედლის გაზეთი დაამზადეს და ნამუშევრები შექმნეს.
„დედამიწის დღეს გილოცავთ, დედამიწელებო! - 22 აპრილს, დედამიწის დღე ჩვენს სკოლაშიც აღინიშნა.
მადლობა ჩვენს ნიჭიერ, კრეტიულ და მონდომებულ მოსწავლეებს: მართა და ანა ვეკუებს, რომლებმაც ქიმიის მასწავლებელთან ერთად იშრომეს და შექმნეს კედლის გაზეთი და ეს ნაკეთობები.
მართა მეცხრე კლასის მოსწავლეა. მან მონაწილეობა მიიღო დედამიწის დღისადმი მიძღვნილ კონკურსში „შექმენი შენი ეკოგმირი!“, რომელსაც ატარებს ორგანიზაცია „დაიცავი საქართველოს სისუფთავე!“
სკოლის დირექცია მადლობას უცხადებს ამ მოსწავლეებს და მათ ქიმიის მასწავლებელს, ქალბატონ ლამზირა ონიანს გაწეული შრომისთვის და კვლავაც წარმატებებს უსურვებს!
გვახსოვდეს: დედამიწა ჩვენი სახლია, რომელსაც თითოეული ჩვენგანისგან ზრუნვა და გაფრთხილება სჭირდება! მოვუაროთ დედამიწას!“ - აღნიშნულია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოზარდებმა ნახეს სცენაზე გაცოცხლებული ნოდარ დუმბაძის ერთ-ერთი შესანიშნავი ნაწარმოები
ჩხორიის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შექმნეს ვიდეო დავით აღმაშენებელზე
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე