მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
30 აპრილი-13 მაისის დაუგეგმავმა არდადეგებმა, ბევრი მითქმა-მოთქმა გამოიწვია. განათლების სამინისტროში, ოფიციალურად განაცხადეს, რომ 13 მაისს მოსწავლეები საკლასო ოთახებს ჩვეულებრივ დაუბრუნდებოდნენ, თუმცა ქვეყნაში ჯანმრთელობის მთავარი დამცველები ყოველდღიურად გვიმეორებენ, რომ ეპიდვითარება დღითიდღე მძიმდება და შედეგად, ჩნდება ეჭვი, რომ დაუგეგმავი არდადეგების შემდეგ, დასწრებული სწავლება არ განახლდება, მით უმეტეს, რომ რომ მსგავსი გამოცდილება, არდადეგების ჯერ გახანგრძლივების და შემდეგ სკოლებში არდაბრუნებისა, შარშან უკვე მივიღეთ.
ალბათ აქედან გამომდინარე, პედაგოგიურ საზოგადოებაში უკვე მუსირებს აზრი, რომ ამჯერადაც სწავლა ონლაინ-რეჟიმში განახლდება. უკვე არაერთი მაგალითი გვაქვს, როდესაც მასწავლებლები მოსწავლეებს აფრთხილებენ - ნიშნები 30 აპრილამდე გამოასწორონ, რადგან 13 მაისს სავარაუდოდ სკოლებში დაბრუნება აღარ მოუწევთ. ეს ინფორმაცია არაერთმა მშობელმა მოგვაწოდა, რომლებსაც აქვთ მთავარი კითხვა - რამდენად შეესაბამება მასწავლებლების გაფრთხილება სიმართლეს, თუმცა ამაზე ჯერჯერობით გადაჭრით პასუხი არ არსებობს.
ამასობაში კი, საქართველო პანდემიის მესამე ტალღის პიკს, სწორედ მაისის პირველ ორ კვირაში ელოდება - ასე გვიანონსებენ და შესაბამისად, ეჭვი, რომ სწავლა საკლასო ოთახებში აღარ განახლდება, ლოგიკასმოკლებული სულაც არ არის. დანარჩენი კი უახლოეს მომავალში გაირკვევა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სასკოლო თემთან მომუშავე ფსიქოლოგების შერჩევა დაიწყო - კვალიფიკაცია, ანაზღაურება და განაცხადის ვადები ცნობილია
2024 წლის პროფესიული განათლების მასწავლებლის ვინაობა ცნობილია - პროფესიული განათლების ეროვნული ჯილდოს გამარჯვებულები გამოვლინდნენ
„მოსწავლეების ნათქვამი - „თქვენთან გავიგე მათემატიკა“ ეს ყველაფერს ნიშნავს ჩემთვის“
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს ურავლის საჯარო სკოლას დირექტორი სოფიო გელაშვილი პასუხობს
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს ნოღის საჯარო სკოლის დაწყებითი კლასების პედაგოგი თეთრიკო პაპავა პასუხობს
„STEM პროექტები მოზარდს ასწავლის ტექნოლოგიებს, შესძენს კრიტიკული აზროვნების უნარებს“
სკოლაში სხვადასხვა მნიშვნელოვან საკითხზე მოსწავლეთა ცნობიერების ამაღლებას მნიშვნელოვანი ყურადღება ექცევა