სიახლეები
სკოლები

„როგორ გავხადოთ „ვეფხისტყაოსნის“ სწავლა-სწავლების პროცესი სახალისო“ - ობუჯის თემის N1სკოლაში პროექტ-გაკვეთილი ჩატარდა
04-05-2021
-
+


წალენჯიხის მუნიციპალიტეტის ობუჯის თემის N1 საჯარო სკოლაში მასწავლებელმა ნინო მიქავამ  ჩაატარა პროექტ-გაკვეთილი თემაზე: „როგორ გავხადოთ „ვეფხისტყაოსნის“ სწავლა-სწავლების პროცესი სახალისო“.

გაკვეთილის მიმდინარეობისას მე-10 კლასისა და მე-11 კლასის ჯგუფები შეიქნა. მათ უნარებისა და შესაძლებლობების მიხედვით გაუნაწილდათ სამუშაოც. მეთერთმეტეკლასელთა გუნდს მასწავლებელი მარინე ფიფია ხელმძღვანელობდა.

მოსწავლეები სრულიად ახალი ამოცანის წინაშე დადგნენ, რაც არსებითად განსხვავდებოდა ტრადიციული გაკვეთილისგან. ორივე ჯგუფს სხვადასხვა სირთულის კითხვებზე უნდა გაეცა პასუხი. მოსწავლეებს დაევალათ დაესაბუთებინათ თავიანთი პასუხების სისწორე, შეევსოთ კროსვორდი, ეპოვნათ პერსონაჟთა სამშობლო რუკაზე, შეესაბამებინათ აფორიზმები პოემის გმირთათვის, ეპასუხათ ბლიც-შეკითხვებზე და  წარმოედგინათ თავიანთი შექმნილი რესურსები.

პროექტის სასწავლო მიზნები  შემდეგნაირად განისაზღვრა: 

1. ცოდნის შეძენა-გაღრმავება;
2.  საინფორმაციო სივრცეში ორიენტაციისა და დამოუკიდებელი სწავლის უნარის განვითარება; ანალიტიკური, შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების უნარების ჩამოყალიბება;
3. ინფორმაციის მოძიების, დახარისხების ჩვევების გამომუშავება; 
4. თანამშრომლობითი, საკომუნიკაციო უნარების განვითარება; 
5. სასწავლო რესურსების შექმნა.

შეჯიბრმა საინტერესოდ ჩაიარა და მასში ყველა მონაწილე აქტიურად იყო ჩართული. ჯგუფებმა „ვეფხისტყაოსნის“ ღრმა ცოდნა და მსჯელობა-დასაბუთების კარგი უნარი გამოავლინეს.

„ამ პროექტმა შეძლო მოსწავლეთა დაინტერესება და ცოდნათა ურთიერთდაკავშირება ანუ მათი კომპლექსურად გამოყენება. რაც მთავარია, მოსწავლე გახდა სასწავლო პროცესის სუბიექტი,“ - აღნიშნულია სკოლის მიერ მოწოდებულ ინფორმაციაში.

იხილეთ ფოტოები

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად

მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ

განმარტებაში ვკითხულობთ, რომ დასკვნის ოფიციალურად მიღების შემდეგ, ცენტრი აღნიშნულ გადაწყვეტილებას გაასაჩივრებს


როგორ მოვრთოთ საკლასო ოთახი ორიგინალურად ნაკლები ხარჯებით?

სკოლების ავტორიზაციის საბჭოს წევრობის კონკურსი გამოცხადდა - ვადები და დეტალები

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს 

სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ

გაკვეთილი უცხო ენის ოთხივე კომპონენტს - listening, speaking, reading and writing მოიცავდა

საინტერესო

მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ

როგორ მოვრთოთ საკლასო ოთახი ორიგინალურად ნაკლები ხარჯებით?

რატომ და როდიდან ვრთავთ ნაძვის ხეს საახალწლოდ?

ხელოვნური თოვლი და საახალწლო ვულკანი არის მარტივი, სახალისო და შემოქმედებითი ექსპერიმენტები

მიუხედავად იმისა, რომ ნაძვის ხეს სადღესასწაულო დატვირთვა აქვს, ადამიანების ნაწილს, მისი მორთვა ან ძალიან ეზარება, ან უსარგებლო დეკორაციად მიაჩნია

სიახლეები
საზოგადოება