მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
13 მაისს, სკოლები გაიხსნება და როგორც განათლების სამინისტროში აცხადებენ, მნიშვნელოვანია, მოსწვალეებს უსაფრთხო გარემო დახვდეთ; მაგრამ იმ ფონზე, რომ ჩვენს ქვეყანაში კოვიდინფიცირების მაჩვენებელი საკმაოდ მაღალია, სპეციალისტები კი მესამე ტალღის პიკს, უკვე მაისის შუა რიცხვებისთვის ელიან, საკითხავია, ღირს თუ არა დასწრებითი სწავლების განახლება.
ისე, პედაგოგების ნაწილი მომხრეა, სწავლა ონლაინ-რეჟიმში გაგრძელდეს და ეს ცოტა გასაკვირია, რადგან ჯერ კიდევ მაშინ, როდესაც პანდემია დაიწყო, სწორედ მასწავლებლები ამბობდნენ, რომ ონლაინ-რეჟიმში მუშაობა კატასტროფის ტოლფასი გახლდათ და სკოლებში დაბრუნების იდეას ემხრობოდნენ.
დღეს რეალობა შეცვლილია და თავად პედაგოგებს სურთ სასწავლო წელი ონლაინ გაგრძელდეს, თუმცა განათლების სამინისტროში განმარტავენ, რომ 13 მაისს დასწრებითი სწავლება განახლდება, მასწავლებლებს კი, ისევე, როგორც მოსწავლეებს, კვლავ ექნებათ არჩევანი საშუალება დისტანციურსა და საკლასო ოთახებში სწავლებას შორის. ჯერ კიდევ საყოველთაო არდადეგებამდე, 100-მდე პედაგოგი, რისკჯგუფიდან გამომდინარე, დისტანციურ რეჟიმზე გახლდათ, ხოლო რამდენად გაიზრდება ეს რიცხვი, ამას ოთხშაბათს შევიტყობთ, როდესაც დისტანციურ ფორმატს აირჩევენ. ასე, რომ მასწავლებლებსა და მოსწავლეებზეა დამოკიდებული, ვინ დაბრუნდება საკლასო ოთახებში და ვინ ვირტუალური კლასიდან გააგრძელებს სწავლას.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ოთხი მწერალი, რომლის შემოქმედებაც საგამოცდო პროგრამაში აღარ არის - ეროვნულები 2025
„მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია ღია კომუნიკაცია...“
სვანეთის მუზეუმთან და მესტიის ბიბლიოთეკასთან თანამშრომლობით, მოსწავლეებმა შთამბეჭდავი პრეზენტაციები გამართეს
„ჩვენ ბევრჯერ დავწერთ ისტორიას. ბევრ მწვერვალს დავიპყრობთ, როგორც საგანმანათლებლო, ასევე სპორტულ სარბიელზე“
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე