მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ოტია იოსელიანის სახელობის წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლაში თამარობა მრავალფეროვანი აქტივობებით აღნიშნეს. მე-10 კლასში ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილი თამარისა და რუსთაველის ეპოქას მიეძღვნა. ასევე, დირექციის ინიციატივით, თამარობის აღსანიშნავად სკოლაში დაიწყო ხელნაწერი „ვეფხისტყაოსნის“ გადაწერა. მეორეკლასელებმა კი დირექტორი და სასწავლო ნაწილი გვირგვინებით დაასაჩუქრეს.
„14 მაისს, 6 წელია, ტრადიციულად, ღია კარის დღე იმართებოდა სსიპ ოტია იოსელიანის სახელობის ქალაქ წყალტუბოს N1 საჯარო სკოლაში. შექმნილი პანდემიური მდგომარეობის გამო, წელს პანდემიის პრევენციის მიზნით, ვეცადეთ, ოდნავ მოკრძალებულად აგვეღნიშნა სკოლაში ეს დღე.
დირექციის ინიციატივით თამარობის აღსანიშნავად სკოლაში დაიწყო ხელთნაწერი „ვეფხისტყაოსნის“ გადაწერა. ყველა პედაგოგის, წარმატებული მოსწავლეებისა თუ საპატიო სტუმრების მიერ ხელთნაწერი „ვეფხისტყაოსნის“ პრეზენტაცია 5 ოქტომბერს, მასწავლებლის დღისთვის დაიგეგმა.
თამარისა და რუსთაველის ეპოქას მიეძღვნა ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილი X-ბ კლასში სახელწოდებით „ვკითხულობთ რუსთაველს“, რომელშიც მონაწილეობა მოსწავლეებთან ერთად სკოლის დირექტორმა და კლასის ქართული ენისა და ლიტერატურის მენტორმა მასწავლებელმა ფაქიზო ფანჩულიძემ მიიღო. გაკვეთილზე მოხდა ამავე კლასის მოსწავლის თამარის ფრესკული ნახატის და XI კლასის მოსწავლეთა (მასწავლებელი: იზოლდა ჯანგავაძე) პრეზენტაცია.
მთელი დღის განმავლობაში მიმდინარეობდა კლასის საათები მიძღვნილი ამ დღისადმი. II-ა კლასის მოსწავლეებმა გვირგვინები უბოძეს სკოლის დირექტორსა და სკოლის სასწავლო ნაწილს, რომელთაც ეს გვირგვინები სიმბოლურად გადასცეს სკოლაში მომუშავე თამარის სახელის მატარებელ ქალბატონებს. თამარობას მიეძღვნა სკოლის ხელოვნების გაკვეთილებზე შექმნილი მოსწავლეთა ნახატები, რომლის საშულებითაც სკოლის ფოიეში არაჩვეულებრივი სტენდი განთავსდა“, - წერია დირექციის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტო და ვიდეო მასალა
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ