მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
სტატუსი მისაღებად, მასწავლებლებს გამოცდების ჩაბარება და სავალდებულო აქტივობების განხორციელება უწევთ, თუმცა არის შემთხვევები, როდესაც განათლების მინისტრის ინდივიდუალური ბრძანების საფუძველზე ხდებიან წამყვანები ან მენტორები.
Etaloni.ge უკვე წერდა, რომ „განსაკუთრებული პედაგოგიური გამოცდილების და მიღწევების მქონე ღვაწლმოსილ მასწავლებელს/სპეციალურ მასწავლებელს ან/და ზოგად განათლებაში განსაკუთრებული დამსახურების მქონე მასწავლებელს/სპეციალურ მასწავლებელს საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის ინდივიდუალური ადმინისტრაციულ-სამართლებრივი აქტით შეიძლება მიენიჭოს სქემის მე-5 და მე-17 მუხლებით განსაზღვრული მასწავლებლის/სპეციალური მასწავლებლის ერთ-ერთი სტატუსი“. საკითხს სპეციალური კომისია განიხილავს და შემდეგ ბრძანებას მინისტრი აწერს ხელს - „განსაკუთრებული პედაგოგიური გამოცდილების და მიღწევების მქონე ღვაწლმოსილი მასწავლებლისათვის/სპეციალური მასწავლებლისთვის ან/და ზოგად განათლებაში განსაკუთრებული დამსახურების მქონე მასწავლებლისათვის/სპეციალური მასწავლებლისთვის სქემით განსაზღვრული ერთ-ერთი სტატუსის მინიჭების წესსა და პირობებს შეიმუშავებს და ამტკიცებს კომისია, რომელიც იქმნება საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის ინდივიდუალური ადმინისტრაციულ-სამართლებრივი აქტით“.
თუმცა საინტერესო ისაა, ვინ აწვდის კომისიას ინფორმაციას ამ მასწავლებლების შესახებ და ზოგადად, ვინ წყვეტს, ესა თუ ის პედაგოგი იმსახურებს თუ არა ზედმეტი ძალისხმევის გარეშე სტატუსის მინიჭებას?
როგორც გავარკვიეთ, პედაგოგების შესახებ კომისიას მონაცემებს აწვდის სკოლის დირექტორი და გამოდის, სწორედ დირექტორი წყვეტს, შეატყობინებს თუ არა კომისიას ამა თუ იმ მასწავლებლის შესახებ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სსუ-ს რექტორმა ზურაბ ხონელიძემ და „ეტალონისა" დამფუძნებელ გოჩა ტყეშელაშვილმა შეხვედრაზე ერთობლივ გეგმებსა და თანამშრომლობაზე ისაუბრეს
„ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა მოსწავლეთა თვალებიდან წამოსული სითბოა, რაც მაგრძნობინებს მათ მზაობას ჩემს მოსასმენად“
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას და სასწავლო პროცესში ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს