„სქემის ხარვეზად მიმაჩნია მასწავლებლის გამოცდის მინიმალური შედეგის აღიარება“ - ნანი გორდეზიანი, ასურეთის საჯარო სკოლის დირექტორი
21-05-2021
დაკოპირებულია
-
+
რას შეცვლის სასკოლო ცხოვრებაში სოციალური მუშაკის ინტეგრირება, რას ფიქრობს სკოლებში სამედიცინო კაბინეტების მოწყობაზე და პროფესიის რეგულირების წესზე - ამ და სხვა საკითხებზე etaloni.ge თეთრიწყაროს მუნიციპალიტეტის სოფელ ასურეთის საჯარო სკოლის დირექტორის, ნანი გორდეზიანის მოსაზრებებს გთავაზობთ:
- თქვენი აზრით რას შეცვლის სასკოლო ცხოვრებაში სოციალური მუშაკების ინტეგრირება ?
- სოციალური მუშაკის სკოლაში ინტეგრირება ეფექტიანი მუშაობის შედეგად (კლასის დამრიგებელთან ერთად) აამაღლებს მოსწავლეთა სრულ ჩართულობას სასკოლო ცხოვრებაში.
- რას ფიქრობთ სკოლებში სამედიცინო კაბინეტების მოწყობაზე და რამდენად მზად არის თქვენი სკოლა შექმნას სამედიცინო მომსახურების სივრცის ფუნქციონირებისთვის შესაბამისი პირობები ?
- სამედიცინო კაბინეტის მოწყობა სკოლაში ხელს უწყობს სკოლის უსაფრთხო გარემოს გაუმჯობესებას და, ამდენად, მისასალმებელია. ჩვენს სკოლას არა აქვს შესაბამისი სივრცე კაბინეტის მოსაწყობად.
- რას ფიქრობთ ცვლილებაზე, რომლის მიხედვითაც სკოლა ვალდებულია მოსწავლეს სტატუსი შეუჩეროს, თუ ის 45 სასწავლო დღის განმავლობაში ზედიზედ არ გამოცხადდება სკოლაში ან არ მონაწილეობს დისტანციურ სწავლებაში და არ იღებს შეფასებას ? თქვენი აზრით რას შეცვლის ეს სასკოლო ცხოვრებაში ?
- აღნიშნული ცვლილება შეამცირებს გაკვეთილების გაცდენების რაოდენობას, რაც დადებითად აისახება მოსწავლეთა აკადემიურ მიღწევებზე.
- თქვენი აზრით როგორ უნდა დაძლიონ განათლების სისტემამ და სკოლებმა აკადემიური ჩამორჩენა, რომელიც გააჩინა ონლაინსწავლებამ და მასში მოსწავლეთა არათანაბარმა ჩართულობამ ?
- ჩამორჩენა უნდა დავძლიოთ ინდივიდუალურად. მასწავლებელმა სასწავლო კურიკულუმში უპირატესობა უნდა მიანიჭოს პრიორიტეტულ თემებს და დარჩენილ სასწავლო დღეებზე გაწეროს პროგრამის საკითხები.
- ცნობილია, რომ მასწავლებლის პროფესიის რეგულირების წესი ძალაში წელს შევა, რომელშიც მასწავლებელთა სახლის მიხედვით, გათვალისწინებული უნდა იყოს ყველა დირექტორის, მასწავლებლის და ექსპერტის აზრი. თქვენ რა ხარვეზს ხედავდით წინა სქემებში და რა მოსაზრებ(ებ)ის ასახვას ისურვებდით ახალში ?
- წინა სქემის ხარვეზად მიმაჩნია მასწავლებლის გამოცდის მინიმალური შედეგის აღიარება. კარგი იქნება, თუ მომავალში, სტატუსის მინიჭებისას, უპირატესობა ექნება გამოცდის მაქსიმალურ ქულას და ამასთანავე ამ შემთხვევაში მასწავლებელი გათავისუფლდება დანარჩენი დამატებითი აქტივობებისაგან.