პედაგოგმა სტატუსი ჯერ უნდა შეინარჩუნოს, თუ პირდაპირ წინსვლაზე უნდა იფიქროს?
04-03-2018
დაკოპირებულია
-
+
მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემა მასწავლებლების ოთხ სტატუსს განსაზღვრავს: პრაქტიკოსი, უფროსი, წამყვანი და მენტორი.
პედაგოგის მიერ სქემით განსაზღვრული სტატუსის მოპოვება, ან შენარჩუნება, ან შეწყვეტა დამოკიდებულია მისი პროფესიული საქმიანობის შეფასების შედეგებზე.
ზემოთ ჩამოთვლილი სტატუსები მასწავლებელს მიენიჭება, თუკი იგი დააგროვებს შესაბამისი სტატუსის მინიჭებისთვის განსაზღვრულ კრედიტქულებს სქემითა და საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი ვადების ფარგლებში.
თუ მასწავლებელი ვერ დააკმაყოფილებს სტატუსის შენარჩუნებისათვის სქემით განსაზღვრულ მოთხოვნებს, მას უწყდება მინიჭებული სტატუსი და ენიჭება ქვედა სტატუსი, ან უწყდება შრომითი ხელშეკრულება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილ შემთხვევაში.
პედაგოგმა სტატუსი ჯერ უნდა შეინარჩუნოს, თუ პირდაპირ წინსვლაზე უნდა იფიქროს? - ამ კითხვით Etaloni.ge-ს რამდენიმე პედაგოგმა მიმართა. როგორც მაწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრში განგვიმარტეს, ეს ორი საკითხი ერთმანეთისაგან აბსოლუტურად დამოუკიდებელია:
„პედაგოგმა თავად უნდა გადაწყვიტოს, რა სურს - ან უნდა შეინარჩუნოს სტატუსი, ან უნდა შეიცვალოს (უფრო მაღალი სტატუსი მოიპოვოს). ეს დამოკიდებულია მათ აქტივობებზე, დაგროვილ კრედიტებზე. კიდევ ერთხელ გავუსვამ ხაზს, რომ ეს ორი საკითხი - სტატუსის შენარჩუნება და წინსვლა ერთმანეთისგან აბსოლუტურად დამოუკიდებელია,“ - აღნიშნავენ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრში.