სიახლეები
საინტერესო

ვინ იყო რობინ ქალანი და სწავლების რა მეთოდი შეიმუშავა
11-04-2017
-
+


ქალანის მეთოდის ავტორი რობინ ქალანი ინგლისში, კემბრიჯშეერის პატარა ქალაქ ელიში დაიბადა და აღიზარდა.  

მეგობრის მიწვევით მან იტალიის ქალაქ სალერნოში მასწავლებლად დაიწყო მუშაობა. 

იტალიელმა სტუდენტებმა ინგლისური არ იცოდნენ, ხოლო ქალანმა კი იტალიური. 

სალერნოში მუშაობის პერიოდში მან გადწყვიტა თავად შეექმნა ინგლისური ენის პირდაპირი სწავლების მეთოდი.  

სალერნოში საკუთარი სკოლის გახსნა გადაწყვიტა. მის ძირითად მიზანს წარმადგენდა არა სკოლის ამუშავება და მართვა, არამედ წიგნის გამოცემა, სადაც დეტალურად იქნებოდა აღწერილი ქალანის მეთოდით სწავლება. 

იგი ერთადერთი მასწავლებელი იყო და ერთი 12 სტუდენტით დაკომპლექტებული ჯგუფი ჰყავდა. ძალიან მალე ქალანის მეთოდის ეფექტურობამ სკოლაში სწავლის მსურველების რაოდენობა გაზარდა და ქალანს მეცნიერული სამუშაოსათვის დრო აღარ რჩებოდა. მან სხვა მასწავლებლების დაქირავება დაიწყო. 

დაახლოებით 10 წელი იმუშავა რობინ ქალანმა სალერნოში. ამ პერიოდის განმავლობაში ქალანის სკოლა სალერნოში ყველაზე დიდი ენის შემსწავლელი სკოლა გახდა. 

სამი თვის განმავლობაში მილანში ქალანის სკოლას უკვე 300-ზე მეტი სტუდენტი ჰყავდა. მოკლე პერიოდში რობინ ქალანმა იტალიაში კიდევ 10 სკოლა გახსნა, რომლებიც სამართავად ასისტენტებს გადასცა, თვითონ კი ინგლისში დაბრუნდა. 

ინგლისში დაბრუნებისთანავე მან ოფისი ქალაქ ლონდონში ოქსფორდის ქუჩის 62-ში გახსნა, სადაც ქალანის მეთოდისთვის მასწავლებლების მომზადებას შეუდგა, მათი სხვა ქვეყნებში სამუშაოდ გაგზავნის მიზნით. 

საბოლოოდ ოფისი ქალანის სკოლად გადაკეთდა და რამოდენიმე წელიწადში გაფართოების მიზნით ოქსფორდის ქუჩის 139-ში გადავიდა, სადაც ის დღესაც მდებარეობს და მსოფლიოში ენის შემსწავლელ ყველაზე დიდ სკოლას წარმოადგენს.

ათეული წლების მუშაობის შედეგად დღესდღეობით ქალანის მეთოდი მსოფლიოში ყველაზე დიდი პოპულარობით სარგებლობს. 

ქალანის მეთოდი მსოფლიოს დაახლოებით 45 ქვეყანაში გამოიყენება. 

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

2025-2026 სასწავლო წლიდან სკოლებში დაფინანსების ახალი მოდელი ამოქმედდება - შეირჩევა საპილოტე სკოლები

არ მოითხოვს ფულს, არამედ მხოლოდ სურვილსა და შემოქმედებით მიდგომას 

ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული... 

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს 

სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ

გაკვეთილი უცხო ენის ოთხივე კომპონენტს - listening, speaking, reading and writing მოიცავდა

საინტერესო

ბოლო ერთი კვირის აქტივობები მნიშვნელოვანია იმისთვის, რომ მოსწავლეებმა განიცადონ საერთო საახალწლო სიხარული... 

მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ

როგორ მოვრთოთ საკლასო ოთახი ორიგინალურად ნაკლები ხარჯებით?

რატომ და როდიდან ვრთავთ ნაძვის ხეს საახალწლოდ?

ხელოვნური თოვლი და საახალწლო ვულკანი არის მარტივი, სახალისო და შემოქმედებითი ექსპერიმენტები

სიახლეები
საზოგადოება