მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
Etaloni.ge-მ მოიპოვა ალტერნატიული სასწავლო გეგმა, მძიმე და მრავლობითი გონებრივი განვითარების დარღვევების მქონე მოსწავლეებისთვის, სადაც დეტალურადაა გაწერილი თითოეულ საგანში მასწავლებლის მიზნები და შეფასების კრიტერიუმები:
მაგალითად, ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, მასწავლებელმა უნდა განუვითაროს მოზარდს ძირითადი საკომუნიკაციო უნარები (მოსმენა, ლაპარაკი, კითხვა, წერა); გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების საბაზისო უნარ-ჩვევები; განუვითაროს საკუთარი აზრის ლოგიკური თანამიმდევრობით გამოთქმის უნარი; ჩამოუყალიბოს სხვადასხვა დანიშნულების წერილობითი ტექსტის შექმნის უნარი; გამოუმუშაოს თანამშრომლობისა და ორგანიზებულობის უნარ-ჩვევები; შეაყვაროს კითხვა; გამოუმუშაოს ლიტერატურის, როგორც სიტყვის ხელოვნებისა და კულტურის ფაქტის, აღქმისა და გაცნობიერების უნარი.
რაც შეეხება მათემატიკას, მოსწავლე უნდა დაეუფლოს მათემატიკის ენის ყველაზე არსებით ელემენტებს; შეძლოს უმარტივეს, მათემატიკური შინაარსის ობიექტებსა და პროცესებში მსგავსებისა და განსხვავების დანახვა და გამოყენება ყოველდღიურ ცხოვრებაში;
ასევე შეძლოს, რეალური ვითარებიდან მომდინარე, უმარტივესი (მისი ფუნქციონირებისთვის არსებითი) პრობლემების გადაჭრა მათემატიკური ინსტრუმენტების გამოყენებით.
გთავაზობთ, დოკუმენტის სრულ ვერსიას.
აღსანიშნავია, რომ ჩვენთან საუბრისას, დირექტორებმა აწ უკვე გასული სასწავლო წელიც შეაჯამეს
„მე არასდროს მიფიქრია საჯარო სკოლაში გადასვლაზე, დიდი და წარმატებული ოჯახის წევრი ვარ და ეს ძალიან მახარებს“
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს კვირიკეს N2 საჯარო სკოლის დირექტორი ინგა ქარცივაძე პასუხობს
etaloni.ge-ს ბლიც-კითხვებს ამამლოს საჯარო სკოლის დირექტორი მადონა უდესიანი პასუხობს
ქუთაისის N45 სკოლის მასწავლებლები დემოკრატიული კომპეტენციების განვითარებაზე ორიენტირებული რესურსების შექმნაზე აქტიურად მუშაობენ
„მე არასდროს მიფიქრია საჯარო სკოლაში გადასვლაზე, დიდი და წარმატებული ოჯახის წევრი ვარ და ეს ძალიან მახარებს“
ესპანეთში, ბავშვები დაახლოებით 10-12 კვირა ისვენებენ, სკოლები ივნისის დასასრულს ასრულებენ სასწავლო პროცესს