სიახლეები
სკოლები

ქობულეთის N2 საჯარო სკოლის მე-5 კლასის მოსწავლე მარიტა მახარაძემ სახვითი ხელოვნების კონკურსში II ადგილი დაიკავა
09-06-2021
-
+


ილია ჭავჭავაძის სახელობის ქობულეთის N2 საჯარო სკოლის მე-5 კლასის მოსწავლე მარიტა მახარაძემ სახვითი ხელოვნების კონკურსში II ადგილი დაიკავა. სახვითი ხელოვნების კონკურსი აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს ორგანიზებით გაიმართა.

„კონკურსში მონაწილეობდა აჭარის ტერიტორიაზე არსებული საჯარო და კერძო სკოლების 184 მოსწავლე.

კონკურსი ჩატარდა ორ კატეგორიაში - V-VI კლასებისა და VII-IX კლასების მოსწავლეთა შორის.

V-VI კლასების მოსწავლეებს დასახატად მიეცათ თემა: „ჩემი საყვარელი ზღაპარი“, ხოლო VII-IX კლასების მოსწავლეებს - „კოვიდი“.

კომისიამ შეარჩია 22 საუკეთესო ნამუშევარი, მათ შორის საპრიზო ადგილი მიენიჭა: V-VI კლასების მოსწავლეთა სამ ნამუშევარს და VII-IX კლასების მოსწავლთა სამ ნამუშევარს.

V-VI კლასების კატეგორია:

  1. სსიპ ქალაქ ბათუმის N8 საჯარო სკოლის მე-6 კლასის მოსწავლე მაკა რამიშვილი - I ადგილი;
  2. სსიპ ილია ჭავჭავაძის სახელობის ქალაქ ქობულეთის N2 საჯარო სკოლის მე-5 კლასის მოსწავლე მარიტა მახარაძე - II ადგილი;
  3. შპს განათლების მე-6 კლასის მოსწავლე მაგდა ზოსიძე - III ადგილი.

VII-IX კლასების კატეგორია:

  1. სსიპ ქალაქ ბათუმის N10 საჯარო სკოლის მე-9 კლასის მოსწავლე ნატა ტყაბლაძე - I ადგილი;
  2. სსიპ ილია ჭავჭავაძის სახელობის ქალაქ ბათუმის N1 საჯარო სკოლის მე-7 კლასის მოსწავლე ლუკა ქვილორია - II ადგილი;
  3. სსიპ ქალაქ ბათუმის N20 საჯარო სკოლის მე-7 კლასის მოსწავლე ნია მელაძე, III ადგილი.

საუკეთესო ნამუშევრების ავტორებს გადაეცემათ სიგელები, ხოლო საპრიზო ადგილზე გასულებს დიპლომები და ფასიანი საჩუქრები“, - აღნიშნულია აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს ინფორმაციაში.

იხილეთ ფოტოები


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ყინვა, თოვლი, ძლიერი ქარი.... - როდემდე გაგრძელდება უამინდობა

„ლიტერატურასთან მუდმივად ზიარების მოთხოვნილების ჩამოყალიბება ესთეტიკური სიამოვნების მისაღებად“ - კიდევ რა მოთხოვნებს უნდა აკმაყოფილებდეს სახელმძღვანელოები

მინისტრის ბრძანებით ორდღიანი ვადა განისაზღვრა - რომელ დოკუმენტებს ეხება ცვლილება

სკოლების მიერ ავტორიზაციის პირობების შემოწმება და მონიტორინგი - რა უნდა იცოდეთ


400-მდე ვაკანსია პედაგოგებისთვის - ბოლო სამ კვირაში სკოლებში გამოცხადებული კონკურსები

პიროვნება

„მასწავლებლობა ჩემთვის, შთაგონება და სულის ძახილი“ - გაიცანით 2025 წლის მასწავლებლის გლობალური ჯილდოს კონკურსის გამარჯვებული ეკა სეფიაშვილი

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

სკოლები

მოსწავლეებმა თანატოლების ნამუშევრები მოიწონეს და დრო ნაყოფიერად გაატარეს

სკოლის მოსწავლეები წიგნის კითხვის პოპულარიზაციის მასშტაბურ კამპანიას შეუერთდნენ

„ეს უძირო შთაბეჭდილებების ზღვა წარუშლელ და ლამაზ მოგონებად დარჩება ჩვენში“



ეშტიის N2 საჯარო სკოლის მესამე კლასის მოსწავლეებმა ფიზიკური აღზრდის გაკვეთილზე შემაჯამებელ დავალებას თავი წარმატებით გაართვეს

ხუნევის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა, მასწავლებლების დამსახურებით, კარგად იციან მათ ცხოვრებაში წიგნის მნიშვნელობა
საინტერესო

გაიცანით 14 წლის ბიჭი, რომელიც ზეპირად, გონებაში ყველაზე სწრაფად ამრავლებს, ყოფს  უმატებ რიცხვებს ერთმანეთს

მასწავლებლების პროფესიული განვითარების ნაკლებობა, მოსწავლეთა ფსიქიკური ჯანმრთელობა... კიდევ რა გამოწვევები არსებობს განათლებაში

რატომ არის მნიშვნელოვანი სწორი მიდგომა? 

უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე

სიახლეები
საზოგადოება