სიახლეები
სკოლები

„მე ვიცი და ვიცავ ჩემს უფლებებს“ - შაშიანის და ვაჩნაძიანის საჯარო სკოლების მოსწავლეები შემეცნებით და სტრატეგიულ თამაშებში მონაწილეობდნენ
09-06-2021
-
+


პროექტის „მე ვიცი და ვიცავ ჩემს უფლებებს“ ფარგლებში თელავისა და გურჯაანის მუნიციპალიტეტის 7 სოფლის სკოლის მოსწავლეებისთვის ერთობლივი შემეცნებითი და სტატეგიული თამაშები გაიმართა. თამაშებში აქტიურად იყვნენ ჩართული გურჯაანის მუნიციპალიტეტის სოფელ შაშიანის საჯარო სკოლისა და სოფელ ვაჩნაძიანის საჯარო სკოლის მოსწავლეები.

თამაშებში ასევე ჩართული იყვნენ კახეთის პოლიციის დეპარტამენტის ინსპექტორ-გამომძიებლები, მანდატურები, სკოლის წარმომადგენლები, სამოქალაქო განათლების პედაგოგები და 150 მოზარდი.

„ახალი, საინტერესო, სახალისო და მიზნობრივი აქტივობა, რომელმაც კმაყოფილი დატოვა მასში ჩართული ყველა მხარე...ჩვენ ვიცით და ვიცავთ ჩვენს უფლებებს...

მსგავსი ერთობლივი ღონისძიებებები მიზნად ისახავს სამართალდამცავებსა და მოზარდებს შორის ნდობის გაღრმავებას, გუნდში მუშაობისა და არაძალადობრივი კომუნიკაციის კომპეტენციების განვითარებას.

პროექტი „მე ვიცი და ვიცავ ჩემს უფლებებს“, ხორციელდება PH international - „სკოლის, საზოგადოების და პოლიციის თანამშრომლობის პროგრამის „ (SCOPE) ფარგლებში, აშშ-ს სახელმწიფო ანტინარკოტიკული და სამართალდამცავ ორგანოებთან თანამშრომლობის ბიუროს ფინანსური მხარდაჭერით“, - წერია სკოლის ინფორმაციაში.

იხილეთ ფოტოები


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს


ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს

ვალდებულება მთავრობამ 2026 წლის 1-ელ ოქტომბრამდე უნდა შეასწრულოს

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

მოზარდებმა ნახეს სცენაზე გაცოცხლებული ნოდარ დუმბაძის ერთ-ერთი შესანიშნავი ნაწარმოები

ექსკურსიას  ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი მიმოზა ჩაკვეტაძე ხელმძღვანელობდა

 ჩხორიის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შექმნეს ვიდეო დავით აღმაშენებელზე

განსაკუთრებული აქტიურობით გამოირჩევიან - ძმები გიორგი და დავით გიგანები და ნიკოლოზ ზურაბიანი

წიგნის კითხვის პოპულარიზაციისკენ მიმართულ ღონისძიბაში მონაწილეობდნენ სამივე საფეხურის მოსწავლეები

საინტერესო

უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე

თუ არ იცით, რომ იოსებ გრიშაშვილი, ვასილ ბარნოვი, ეგნატე ნინოშვილი  - იცით ამ მწერლების ნამდვილი სახელი და გვარი ?

სიახლეები
საზოგადოება