მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
პროექტის „მე ვიცი და ვიცავ ჩემს უფლებებს“ ფარგლებში თელავისა და გურჯაანის მუნიციპალიტეტის 7 სოფლის სკოლის მოსწავლეებისთვის ერთობლივი შემეცნებითი და სტატეგიული თამაშები გაიმართა. თამაშებში აქტიურად იყვნენ ჩართული გურჯაანის მუნიციპალიტეტის სოფელ შაშიანის საჯარო სკოლისა და სოფელ ვაჩნაძიანის საჯარო სკოლის მოსწავლეები.
თამაშებში ასევე ჩართული იყვნენ კახეთის პოლიციის დეპარტამენტის ინსპექტორ-გამომძიებლები, მანდატურები, სკოლის წარმომადგენლები, სამოქალაქო განათლების პედაგოგები და 150 მოზარდი.
„ახალი, საინტერესო, სახალისო და მიზნობრივი აქტივობა, რომელმაც კმაყოფილი დატოვა მასში ჩართული ყველა მხარე...ჩვენ ვიცით და ვიცავთ ჩვენს უფლებებს...
მსგავსი ერთობლივი ღონისძიებებები მიზნად ისახავს სამართალდამცავებსა და მოზარდებს შორის ნდობის გაღრმავებას, გუნდში მუშაობისა და არაძალადობრივი კომუნიკაციის კომპეტენციების განვითარებას.
პროექტი „მე ვიცი და ვიცავ ჩემს უფლებებს“, ხორციელდება PH international - „სკოლის, საზოგადოების და პოლიციის თანამშრომლობის პროგრამის „ (SCOPE) ფარგლებში, აშშ-ს სახელმწიფო ანტინარკოტიკული და სამართალდამცავ ორგანოებთან თანამშრომლობის ბიუროს ფინანსური მხარდაჭერით“, - წერია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოზარდებმა ნახეს სცენაზე გაცოცხლებული ნოდარ დუმბაძის ერთ-ერთი შესანიშნავი ნაწარმოები
ჩხორიის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შექმნეს ვიდეო დავით აღმაშენებელზე
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე