მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
თბილისის N120 საჯარო სკოლის მე-11 კლასის მოსწავლე ნატა ჩხეიძე სასწავლო შემოქმედებით კონფერენციაზე წარსდგა. მან იმუშავა თემაზე - „რეალობიდან გაქცევა და ოცნების ქვეყანაში გადასახლება“ ( მიხეილ ჯავახიშვილის მოთხრობა „კურდღლის“ მიხედვით). მოსწავლემ ნაშრომი უმაღლეს ქულაზე დაიცვა და სიგელი დაიმსახურა. დირექცია ულოცავს ნატას ამ წარმატებას.
„თბილისის მუნიციპალიტეტის ა(ა) იპ მოსწავლე ახალგაზრდობის ეროვნული სასახლის ინიციატივით 74-ე სასწავლო შემოქმედებითი კონფერენცია ჩატარდა. ქართული და მსოფლიო ენათმეცნიერებისა და ლიტერატურის სექციაში მონაწილეობა მიიღო XI2 კლასის მოსწავლე ნატა ჩხეიძემ (პედაგოგი მაია ახობაძე), რომელმაც დაამუშავა თემა: „რეალობიდან გაქცევა და ოცნების ქვეყანაში გადასახლება“ ( მიხეილ ჯავახიშვილის მოთხრობა „კურდღლის“ მიხედვით).
ნაშრომი 80 ქულიდან შეფასდა 72 ქულით, ნაშრომის დაცვაზე კი მისი გამოსვლა შეფასდა უმაღლესი 20 ქულით, ჯამში ნატამ დააგროვა 92 ქულა და გადაეცა სიგელი.
ნატა ჩხეიძეს ვულოცავთ ამ წარმატებას და შემდგომშიც ვუსურვებთ მრავალ გამარჯვებას!“-აღნიშნულია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტო
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ჩხორიის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შექმნეს ვიდეო დავით აღმაშენებელზე
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე