მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ლენტეხის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჩოლურის საჯარო სკოლაში სწავლების ხარისხი რომ მაღალ დონეზეა, ამას მოსწავლეთა შედეგებიც მოწმობს. მასწავლებლები მუდამ ცდილობენ სასწავლო მასალა ბავშვებს საინტერესო აქტივობებით დაამახსოვრონ და სწავლების პროცესი უფრო საინტერესო გახადონ.
ამის ერთ-ერთი წარმატებულ მაგალითს წარმოადგენს, მეხუთე-მეექვსე კლასის მოსწავლეების სამეცნიერო კვლევა, რომელიც ბავშვებმა გეოგრაფიის მასწავლებლის, თინა მუკბანიანის, ხელმძღვანელობით ჩაატარეს. კერძოდ: ორი მდინარის სიჩქარე ერთსა და იმავე დროში გაზომეს და შეადარეს.
გასვლითი აქტივობა იყო ძალიან საინტერესო, შემეცნებითი და ამავე დროს სახალისო. მოსწავლეებმა შეიძინეს მეტი ცოდნა და მასწავლებელთან პოზიტიური უკუკავშირი მოახდინეს.
სამეცნიერო კვლევა 8 ივნისს ჩატარდა.
გეოგრაფიის მასწავლებელი და მოსწავლეები მომავალშიც ბევრ საინტერესო აქტივობას გეგმავენ, სასწავლო მიზნების ზედმიწევნით შესასრულებლად.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ინფორმაცია მაგისტრანტობის მსურველებისთვის
ახალი სასწავლო წლის დაწყებამდე მოსწავლეები 150-ლარიან დახმარებას მიიღებენ - ვის ეკუთვნის დაფინანსება
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
️დღემ ძალიან ემოციურ და სასიამოვნო გარემოში ჩაიარა
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე