მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქუთაისის N12 საჯარო სკოლაში, გერმანული ენის მასწავლებელ მედეა რევიას ხელმძღვანელობით, ინტეგრირებული პროექტი: „რა? სად? როდის?“ განხორციელდა.
პროექტის მიზანი იყო გერმანულენოვანი ქვეყნების: ავსტრია, გერმანია, შვეიცარიის გაცნობა კატეგორიების მიხედვით (ისტორია, პოლიტიკა, გეოგრაფია, სპორტი) და მოსწავლეთა ინტელექტუალური ცოდნის გაღრმავება.
„ფინალში მონაწილეობდნენ მე-10ა, მე-10ბ, მე-11ა და მე-11ბ კლასის მოსწავლეთა გუნდები. საბოლოო შემაჯამებელი ქულების მიხედვით პირველი ადგილი დაიკავა მე-10ა კლასის მოსწავლე მათე ბაქრაძემ. მეორე ადგილზე გავიდა მე-10ბ კლასის მოსწავლე ნინო ტოფაძე, მესამე ადგილი დაიკავა მე-11ბ კლასის მოსწავლემ ქეთი გელენიძემ, ხოლო მეოთხე ადგილზე გავიდა ლიზი ბალიაშვილი. გამარჯვებული მოსწავლეები დასაჩუქრდნენ გერმანული და ქართული სახემძღვანელოებით, სერტიფიკატებითა და გერმანიის დროშებით“, - გვიამბობს სკოლის წარმომადგენელი.
იხილეთ ფოტოები
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
რა შემთხვევაში მიიჩნევა სწავლის შედეგი მიღწეულად
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ