მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ჩოხატაურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ქვაბღის საჯარო სკოლა eTwinning-ის პლატფორმაზე გაწევრიანდა და დამეგობრებულ სკოლებთან ერთად, განახორციელა პროექტი: Be the solution of water pollution (წყლის დაბინძურების შესახებ).
აღნიშნული პლატფორმა სკოლისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, რადგან მაღალმთიან რეგიონში მდებარეობს, მცირეკონტიგენტიანია და მის მოსწავლეებს ნაკლებად აქვთ საშუალება თანატოლებთან კომუნიკაციის, მით უფრო უცხოენოვან მოსწავლეებთან.
სწორედ ამიტომაც სწავლება უცხო ენაში მნიშვნელოვანია, რადგან ის მოსწავლეს საშუალებას აძლევს დამოუკიდებლად მართოს საკუთარი სწავლის პროცესი, ჩამოუყალიბდეს ადეკვატური თვითშეფასება და პრობლემების გადაწყვეტის უნარ-ჩვევები, განუვითარდეს შემოქმედებითი აზროვნება, შეძლოს კომუნიკაცია უცხო ენაზე და მიღებული ცოდნის რეალურ ცხოვრებაში გამოყენება.
„აღსანიშნავია, რომ სოფელ ქვაბღის საჯარო სკოლა, სადაც პროექტი განხორციელდა - მცირეკონტიგენტიანია, მდებარეობს მაღალმთიან რეგიონში და მოსწავლეებს იშვიათად - ან არ აქვთ შესაძლებლობა კომუნიკაცია ჰქონდეთ თავიანთ თანატოლებთან, განსაკუთრებით კი უცხოენოვან თანატოლებთან, რაც ხელს შეუწყობდა მათი საუბრის უნარების მნიშვნელოვნად დახვეწას.
შესაბამისად, მოსწავლეთა კომუნიკაციის და უცხოელ თანატოლებთან თანამშრომლობის ხელშეწყობის მიზნით, მიმდინარე წელს ჩვენი სკოლა გაწევრიანდა eTwinning-ის პლატფორმაზე და დამეგობრებულ სკოლებთან ერთად განვახორციელეთ პროექტი: Be the solution of water pollution (წყლის დაბინძურების შესახებ).
პროექტი მიმდინარეობდა შვიდი თვის განმავლობაში და მასში ჩართული იყო IX-XII კლასის მოსწავლეები. მათ მონაწილეობა მიიღეს ბევრ საინტერესო და მნიშვნელოვან აქტივობაში და შექმნეს ერთობლივი პროდუქტები მრავალფეროვანი ონლაინ პლატფორმებისა და ინსტრუმენტების გამოყენებით - რაც თავის მხრივ ისტ-ის უნარების დახვეწასაც უწყობდა ხელს.
პროექტის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული კომპონენტი ის იყო, რომ თითოეულმა მოსწავლემ, მოიძია ინფორმაცია წლის დაბინძურების გამომწვევ მიზეზებსა და შედეგებზე - იმსჯელეს გლობალურ და ლოკალურ პრობლემებზე და იპოვეს პრობლემის გადაჭრის ორიგინალური გზები. მათ ასევე საინტერესოდ წარმართეს დაბინძურების საწინააღმდეგო კამპანია როგორც ადგილობრივ თემში, ისე პროექტის კუთვნილ სოციალური ანგარიშების მეშვეობით. მოახდინეს საგანთა ინტეგრირება - ჩაატარეს ქიმიური ცდები წყლის დაბინძურების დადგენის მიზნით და ადგილობრივი თემის ჩართულობით მიმართეს ადგილობრივ თვითმმართველობასაც დამატებითი ურნების მოთხოვნის მიზნით.
ვფიქრობთ, აღმოჩენა და პროექტის მონაპოვარი იყო მოსწავლეების მონდომება და ის შემოქმედებითი უნარები, რაც მათ გამოავლინეს ერთობლივი რეპ-სიმღერის ტექსტის, მოფიქრებასა და შემდეგ მისი ჩაწერისას. სიმღერა პოპულარული გახდა ადგილობრივ თემში, პარტნიორ სკოლებში და ის განთავსდა სკოლების youtube ანგარიშზე“ - ნათქვამია სკოლის ინფორმაციაში.
იხილეთ ვიდეო:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მსგავსი აქტივობები სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს
სკოლაში მოსწავლეს სწავლაში მიღწეულ წარმატებასა და დამსახურებული ჯილდოს მიღებას დიდი სიყვარულით ულოცავენ
მოსწავლეების ფანტაზია უსაზღვროა და საჩუქარს, ძირითადად, ადრესატის გემოვნებიდან გამომდინარე არჩევენ