მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქართული ენისა და ლიტერატურის გამოცდიდან გამოსული აბიტურიენტები, ტესტს მარტივად აფასებენ. მათი თქმით, საწერი თემები საინტერესო იყო და არც ტექსტის რედაქტირება გასჭირვებიათ.
„ნამდვილად ვერ ვიტყვი რომ რთული იყო. უცხო თემად რევაზ ინანიშვილის „ჩვიდმეტი წლისანი“ მოვიდა, ხოლო მეორე ტექსტი, აკაკი წერეთლის „გამზრდელი“. მე ინანიშვილის ნოველა დავწერე, ძალიან საინტერესო იყო. რაც შეეხება ტექსტის რედაქტირებას, ძირითადად, მორფოლოგიური შეცდომები იყო, თუმცა სინტაქსური შეცდომებიც იყო. ბიოგრაფიული ტექსტი მოვიდა“,- გვითხრა აპლიკანტმა.
არგუმენტირებული ესეს თემით განსაკუთრებით კმაყოფილია კიდევ ერთი აპლიკანტი:
„ძალიან მომეწონა ესეს თემა, ვთვლი, რომ დღეს ნამდვილად სერიოზული გამოწვევის წინაშეა მსოფლიო ბუნებრივი რესურსების სწორი გამოყენების კუთხით. უნდა დაგეწერა რამდენად მნიშვნელოვანია ბუნებრივი რესურსები და როგორ უნდა გამოვიყენოთ სწორად. ფიქრობ, ძალიან კარგად იყო ესე შერჩეული. რაც შეეხება თემებს, წერეთლის „გამზრდელი“ და ინანიშვილის „ჩვიდმეტი წლისანი“ იყო. ამ ორიდან უნდა დაგეწერა ერთ-ერთი. მე გამზრდელი დავწერე“ -, გვითხრა 175-ე სკოლაში გახსნილი საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აპლიკანტმა.
ქართულის გამოცდა პირველი საათისთვის დასრულდება, მეორე სესიაზე რეგისტრაცია კი აბიტურიენტებისთვის 14:00 საათიდან დაიწყება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
3 აკრძალვა აპლიკანტებისთვის - NAEC დეტალებზე
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ბავშვებმა სცენაზე ზღაპრის პერსონაჟები გააცოცხლეს