მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქართული ენისა და ლიტერატურის გამოცდიდან გამოსული აბიტურიენტები, ტესტს მარტივად აფასებენ. მათი თქმით, საწერი თემები საინტერესო იყო და არც ტექსტის რედაქტირება გასჭირვებიათ.
„ნამდვილად ვერ ვიტყვი რომ რთული იყო. უცხო თემად რევაზ ინანიშვილის „ჩვიდმეტი წლისანი“ მოვიდა, ხოლო მეორე ტექსტი, აკაკი წერეთლის „გამზრდელი“. მე ინანიშვილის ნოველა დავწერე, ძალიან საინტერესო იყო. რაც შეეხება ტექსტის რედაქტირებას, ძირითადად, მორფოლოგიური შეცდომები იყო, თუმცა სინტაქსური შეცდომებიც იყო. ბიოგრაფიული ტექსტი მოვიდა“,- გვითხრა აპლიკანტმა.
არგუმენტირებული ესეს თემით განსაკუთრებით კმაყოფილია კიდევ ერთი აპლიკანტი:
„ძალიან მომეწონა ესეს თემა, ვთვლი, რომ დღეს ნამდვილად სერიოზული გამოწვევის წინაშეა მსოფლიო ბუნებრივი რესურსების სწორი გამოყენების კუთხით. უნდა დაგეწერა რამდენად მნიშვნელოვანია ბუნებრივი რესურსები და როგორ უნდა გამოვიყენოთ სწორად. ფიქრობ, ძალიან კარგად იყო ესე შერჩეული. რაც შეეხება თემებს, წერეთლის „გამზრდელი“ და ინანიშვილის „ჩვიდმეტი წლისანი“ იყო. ამ ორიდან უნდა დაგეწერა ერთ-ერთი. მე გამზრდელი დავწერე“ -, გვითხრა 175-ე სკოლაში გახსნილი საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აპლიკანტმა.
ქართულის გამოცდა პირველი საათისთვის დასრულდება, მეორე სესიაზე რეგისტრაცია კი აბიტურიენტებისთვის 14:00 საათიდან დაიწყება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სსუ-ს რექტორმა ზურაბ ხონელიძემ და „ეტალონისა" დამფუძნებელ გოჩა ტყეშელაშვილმა შეხვედრაზე ერთობლივ გეგმებსა და თანამშრომლობაზე ისაუბრეს
„ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა მოსწავლეთა თვალებიდან წამოსული სითბოა, რაც მაგრძნობინებს მათ მზაობას ჩემს მოსასმენად“
მოსწავლეებმა სტუმარს მათთვის საინტერესო თემებზე კითხვები დაუსვეს და ამომწურავი პასუხები მიიღეს
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას და სასწავლო პროცესში ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს