მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქართული ენისა და ლიტერატურის გამოცდის მეორე სესიიდან პირველი აბიტურიენტები უკვე გამოდიან და საგამოცდო საკითხებთან ერთად, ცენტრში არსებულ გარემოსა და პირბადით გამოცდის წერის სირთულეებზეც გვესაუბრებიან.
„არგუმენტირებული ესე ეხებოდა, ლიტერატურის როლს პიროვნების ჩამოყალიბებაში. თემა ერთი ვაჟა-ფშაველას „ბახტრიონი“ იყო. ვერ ვიტყვი, რომ მარტივი იყო, თუმცა ყველაფერი დავწერე“ - გვითხრა 177- საჯარო სკოლაში გახსნილი საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აპლიკანტმა.
„ზუსტად არ მახსოვს ესეს სათაური, ძალიან ვნერვიულობდი, მაგრამ, როგორ მოქმედებს ადამიანის გონების განვითარებაზე ლიტერატურა, ამაზე უნდა გემსჯელა. თემები ერთი „ბახტრიონი“ იყო, მეორე გეგეშიძის „შურისძიება“. რედაქტირება ნინო ყიფიანის ბიოგრაფიაზე იყო.
გამოცდას რთულად ნამდვილად ვერ შევაფასებ, მაგრამ ოთახში საკმაოდ ცხელოდა. კონდენციონერი ჩართული იყო, მაგრამ ძალიან დაბალზე და მაინც ცხელოდა. პირბადით წერა ძალიან გამიჭირდა, რადგან ზოგადად ვერ ვსუნთქავ ნორმალურად. ექიმთანაც ჩავედი, რომ გულისთვის დამამშვიდებლად რამე მოეცა. ახლა თავს გაცილებით კარგად ვგრძნობ“,- გვითხრა აპლიკანტმა.
„ყველაზე რთული მაინც პირბადით ჯდომა და ისე მუშაობა იყო. საკითხები არ გამჭირვებია, უბრალოდ პირბადით ყოფნა ამდენი ხანი ძალიან რთული იყო. ჩემს საგამოცდო ოთახში კონდიციონერი ჩართული იყო და სიცხეს არ შევუწუხებივარ“,- გვითხრა აბიტურიენტმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
3 აკრძალვა აპლიკანტებისთვის - NAEC დეტალებზე
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
ბავშვებმა სცენაზე ზღაპრის პერსონაჟები გააცოცხლეს