მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ქართული ენისა და ლიტერატურის გამოცდის მეორე სესიიდან პირველი აბიტურიენტები უკვე გამოდიან და საგამოცდო საკითხებთან ერთად, ცენტრში არსებულ გარემოსა და პირბადით გამოცდის წერის სირთულეებზეც გვესაუბრებიან.
„არგუმენტირებული ესე ეხებოდა, ლიტერატურის როლს პიროვნების ჩამოყალიბებაში. თემა ერთი ვაჟა-ფშაველას „ბახტრიონი“ იყო. ვერ ვიტყვი, რომ მარტივი იყო, თუმცა ყველაფერი დავწერე“ - გვითხრა 177- საჯარო სკოლაში გახსნილი საგამოცდო ცენტრიდან გამოსულმა აპლიკანტმა.
„ზუსტად არ მახსოვს ესეს სათაური, ძალიან ვნერვიულობდი, მაგრამ, როგორ მოქმედებს ადამიანის გონების განვითარებაზე ლიტერატურა, ამაზე უნდა გემსჯელა. თემები ერთი „ბახტრიონი“ იყო, მეორე გეგეშიძის „შურისძიება“. რედაქტირება ნინო ყიფიანის ბიოგრაფიაზე იყო.
გამოცდას რთულად ნამდვილად ვერ შევაფასებ, მაგრამ ოთახში საკმაოდ ცხელოდა. კონდენციონერი ჩართული იყო, მაგრამ ძალიან დაბალზე და მაინც ცხელოდა. პირბადით წერა ძალიან გამიჭირდა, რადგან ზოგადად ვერ ვსუნთქავ ნორმალურად. ექიმთანაც ჩავედი, რომ გულისთვის დამამშვიდებლად რამე მოეცა. ახლა თავს გაცილებით კარგად ვგრძნობ“,- გვითხრა აპლიკანტმა.
„ყველაზე რთული მაინც პირბადით ჯდომა და ისე მუშაობა იყო. საკითხები არ გამჭირვებია, უბრალოდ პირბადით ყოფნა ამდენი ხანი ძალიან რთული იყო. ჩემს საგამოცდო ოთახში კონდიციონერი ჩართული იყო და სიცხეს არ შევუწუხებივარ“,- გვითხრა აბიტურიენტმა.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სსუ-ს რექტორმა ზურაბ ხონელიძემ და „ეტალონისა" დამფუძნებელ გოჩა ტყეშელაშვილმა შეხვედრაზე ერთობლივ გეგმებსა და თანამშრომლობაზე ისაუბრეს
„ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა მოსწავლეთა თვალებიდან წამოსული სითბოა, რაც მაგრძნობინებს მათ მზაობას ჩემს მოსასმენად“
მოსწავლეებმა სტუმარს მათთვის საინტერესო თემებზე კითხვები დაუსვეს და ამომწურავი პასუხები მიიღეს
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას და სასწავლო პროცესში ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს