მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
დღეს აბიტურიენტები ისტორიის გამოცდას აბარებენ, დილის სესიიდან პირველი აპლიკანტები უკვე გამოვიდნენ და როგორც ამბობენ, ტესტი რთული სულაც არ გახლდათ; საკითხები კი თითქმის ერთნაირად იყო მოსული როგორც საქართველოს, ისე მსოფლიო ისტორიიდან.
ისტორიის გამოცდას 2 დღის განმავლობაში 22 200 - მდე აპლიკანტი დაწერს.
გაეცანით აბიტურიენტების მიერ გამოცდიდან გამოტანილ საკითხებს:
„ასეთ მარტივს არ ველოდი. თითქმის თანაბრად იყო საკითხები საქართველოს და მსოფლიოს ისტორიიდან. წყაროები 1924 წლის აჯანყებაზე მოვიდა. ილუსტრაციები მსოფლიოს ისტორიიდან იყო, ერთ-ერთზე ჩერჩილი იყო გამოსახული. რაც შეეხება რუკას - ოსმალების ლაშქრობას ეხებოდა“.
„2 ფოტო იყო, რომელიც რკინის ფარდის ილუსტრაციას წარმოადგენდა და უნდა დაგვეწერა, რა პერიოდს ასახავდა, ვინ მონაწილებდა და რით დასრულდა. რუკა მე-13 საუკუნის მონღოლთა ლაშქრობებზე იყო, რა მიმართულებით მიმდინარეობდა ომები, ეს უნდა დაგეწერა“;
„ძალიან მარტივი ტესტი იყო, რუკა - მონღოლების ლაშქრობაზე, ისტორიულ წყაროში იყო 1924 წლის აგვისტოს აჯანყებაზე. ილუსტრაცია ეხებოდა ცივ ომს, რკინის ფარდას და უინსტონ ჩერჩილს. ვერ ვიტყვი რომ რთული ტესტი იყო“;
„საშუალო სირთულის ტესტი იყო. შეკითხვები იწყებოდა შედარებით მარტივი კითხვებით მსოფლიო ისტორიიდან. კითხვები აშშ-ს შექმნასთან დაკავშირებით იყო მოსული, ასევე მსოფლიო ომების სხვადასხვა ბრძოლებიდან, რუსეთ-საქართველოს ურთიერთობებიდან. ილუსტრაციები მოვიდა ე.წ რკინის ფარდის პერიოდიდან, წყაროს ანალიზი ვწერეთ საქართველოში მიმდინარე აჯანყებებზე რუსეთის წინააღმდეგ, რუკის ფრაგმენტი კი მოვიდა მონღოლების დაპყრობებიდან. ძირითადად, ფიგურირებდა კითხვები უახლესი ისტორიიდან“.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
სსუ-ს რექტორმა ზურაბ ხონელიძემ და „ეტალონისა" დამფუძნებელ გოჩა ტყეშელაშვილმა შეხვედრაზე ერთობლივ გეგმებსა და თანამშრომლობაზე ისაუბრეს
„ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა მოსწავლეთა თვალებიდან წამოსული სითბოა, რაც მაგრძნობინებს მათ მზაობას ჩემს მოსასმენად“
მოსწავლეებმა სტუმარს მათთვის საინტერესო თემებზე კითხვები დაუსვეს და ამომწურავი პასუხები მიიღეს
აღსანიშნავია, რომ მსგავსი აქტივობები და ღონისძიებები მოსწავლეთა მრავალმხრივ განვითარებას და სასწავლო პროცესში ჩართულობის გაზრდას ხელს უწყობს