მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ჩინეთის ზოგიერთი პროვინციის მთავრობამ მშობლები დაავალდებულა COVID-19-ის საწინააღმდეგო ვაქცინით აიცრან, რათა მათმა შვილებმა სექტემბერში სკოლაში დაბრუნება შეძლონ, - ამის შესახებ ВВС წერს.
„მათ, ვისაც ვაქცინა ჯერ არ გაუკეთებია, უნდა იჩქარონ და აიცრან, რათა ბავშვების სკოლაში დაბრუნებაზე გავლენა არ მოახდინონ“, - ნათქვამია განცხადებაში, რომელიც გუანსის პროვინციაში ამ კვირაში გამოქვეყნდა.
სხვა პროვინციების, მათ შორის ძიანსის და ჰენანის მთავრობებმა ანალოგიური დირექტივები გასცეს, რომლებშიც ნათქვამია რომ, სექტემბერში საკლასო ოთახებში მხოლოდ ის მოსწავლეები დაიშვებიან რომელთა ოჯახის წევრებიც აიცრენ.
გარდა ამისა, რამდენიმე ქალაქის მცხოვრებლებს განუცხადეს, რომ აცრა აუცილებელია საზოგადოებრივი ადგილების - მათ შორის საავადმყოფოების და სუპერმარკეტების სტუმრობისას.
კერძოდ, ჰანჩენში, შენსის პროვინციაში აუცრელ მოსახლეობას აგვისტოდან სასტუმროების, რესტორნებისა და გასართობი დაწესებულებების სტუმრობას აუკრძალავენ.
ჩინეთი ასევე შეუერთდა იმ ქვეყნებს, კერძოდ საფრანგეთისა და საბერძნეთს, რომლებმაც გარკვეული სექტორის თანამშრომლებისთვის COVID- აცრა სავალდებულო გახადეს.
ამ გადაწყვეტილებებს აქტიურად აკრიტიკებენ სოციალური ქსელების მომხმარებლები, რომლებიც შეზღუდვებს „უსამართლობად“ მიიჩნევენ. „თავდაპირველად თქვეს, რომ აცრა ნებაყოფლობითი იქნებოდა. აღმოჩნდა, რომ საბოლოოდ სავალდებულოა“,- დაწერა Weibo-ს ერთ-ერთმა მომხმარებელმა.
ჩინეთმა უკვე გამოიყენა COVID-19-ის ვაქცინის 1,4 მილიარდი დოზა. საერთო ჯამში მთავრობა წლის ბოლომდე ქვეყნის მოსახლეობის 64%-ის აცრას გეგმავს.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
„მოსწავლეების მოთხოვნით ამოვიღეთ ეს ნაწარმოებები პროგრამიდან“... - პრემიერი განათლების სისტემაზე საუბრობს
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა