სიახლეები
სკოლები

ონის საჯარო სკოლის მოსწავლე ლიზა ავქოფაშვილმა მშობლიური სკოლა ასახელა - ის საგრანტო კონკურსის გამარჯვებულია
28-07-2021
-
+


სიმონ სხირტლაძის სახელობის ქალაქ ონის საჯარო სკოლის მოსწავლემ, ლიზა ავქოფაშვილმა მშობლიური სკოლა ასახელა და საგრანტო კონკურსში გაიმარჯვა.

პროექტი „სოფლის განვითარება სოციალური მეწარმეობით“ ასოციაცია სამხარეო განვითარება მომავალი საქართველოსთვის (RDFG) ChildFund Deutschland-თან თანამშრომლობითა და გერმანიის საგარეო საქმეთა სამინისტროს დაფინანსებით განხორციელდა. პროექტის ფარგლებში, საქართველოს ხუთი რეგიონის 37 წარმატებულ მონაწილეებს ინდივიდუალური და ჯგუფური მცირე გრანტი გადაეცათ.

პროექტში სკოლის მე-9 და მე-12 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობდნენ. არაფორმალური განათლების მეშვეობით სოციალური მეწარმეობის შესახებ ცნობიერების ამაღლებას, უნარ-ჩვევების მიღებასა და სოციალურ მეწარმეობაში სოფლად არსებული თემების რესურსების გამოყენების ინტეგრირების მნიშვნელობის გააზრებას ისახავდა მიზნად. 

მცირე გრანტების კომპონენტი პროექტის დამასრულებელ ეტაპს წარმოადგენდა. გამარჯვებული მონაწილეების მიერ წარმოდგენილი სოციალური მეწარმეობის იდეები 11 სფეროში გადანაწილდა.

ცნობიერების ამაღლებისა და ტრენინგ-სესიები სამიზნე რეგიონების 40-ზე მეტი სკოლის 270 მოსწავლეს მოიცავდა, რომელთაც გერმანელ ექსპერტებთან ერთად, ქართველ ტრენერთა კვალიფიციური გუნდი ხელმძღვანელობდა.

იხილეთ ფოტოები:

კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს


ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს

ვალდებულება მთავრობამ 2026 წლის 1-ელ ოქტომბრამდე უნდა შეასწრულოს

პიროვნება

მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა


 

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“

„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“

სკოლები

 ჩხორიის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შექმნეს ვიდეო დავით აღმაშენებელზე

განსაკუთრებული აქტიურობით გამოირჩევიან - ძმები გიორგი და დავით გიგანები და ნიკოლოზ ზურაბიანი

წიგნის კითხვის პოპულარიზაციისკენ მიმართულ ღონისძიბაში მონაწილეობდნენ სამივე საფეხურის მოსწავლეები

„აღნიშნული აქტივობები მოსწავლეებში წიგნიერების პოპულარიზაციას ისახავს მიზნად“

დეხვირის საჯარო სკოლაში  ისტორიის პედაგოგმა, ჯონი მუშკუდიანმა დავით აღმაშენებლის შესახებ საინტერესო გაკვეთილი ჩაატარა

საინტერესო

უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე

თუ არ იცით, რომ იოსებ გრიშაშვილი, ვასილ ბარნოვი, ეგნატე ნინოშვილი  - იცით ამ მწერლების ნამდვილი სახელი და გვარი ?

სიახლეები
საზოგადოება