მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
ილია ჭავჭავაძის სახელობის თბილისის N23 საჯარო სკოლის მეთორმეტე კლასის მოსწავლე მარიამ პარკაულმა მონაწილეობა მიიღო ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის (GAU) მედიცინის სკოლის მიერ განხორციელებულ პროექტში.
სკოლის მიერ მოწოდებული ინფორმაციით, პროექტის მიზანი იყო, მოსწავლეებს, რომლებიც მომავალში სამედიცინო განხრით აპირებენ სწავლას, ლაბორატორიული მედიცინისა და პრაქტიკული უნარების კურსი გაევლოთ.
მარიამ პაროკაულმა წარმატებით გაიარა შესარჩევი ეტაპი და საუკეთესო 30 მოსწავლეს შორის მოხვდა.
პროექტის მიმდინარეობისას მოსწავლეებმა სხვადასხვა ექსპერიმენტი ჩაატარეს, გამოიკვლიეს ადამიანის ეპითელური ქსოვილები, აითვისეს ნემსის სწორად გაკეთების ტექნიკა, ისწავლეს როგორ გამოიყენონ გლუკომეტრი.
პროექტში მონაწილე ყველა მოსწავლეს ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის (GAU) მედიცინის სკოლის პროგრამების ხელმძღვანელმა და GAU-ს პრეზიდენტმა სერტიფიკატები გადასცეს.
თბილისის N23 საჯარო სკოლა თავად გვიყვება მარიამისა და პროექტის მიმდინარეობის შესახებ.
„მიუხედევად იმისა, რომ ქვეყანაში და მსოფლიოში რთული პანდემიური ვითარებაა, ვცდილობთ ხელი შეუწყოთ მოსწავლეთა ჩართულობას სხვადასხვა ტიპის საგანმანათლებლო პროექტებში. ამჯერად , ილია ჭავჭავაძის სახელობის ქალაქ თბილისის N23 საჯარო სკოლის, აწ უკვე XIIა კლასის მოსწავლის, მარიამ პარკაულის წარმატების შესახებ მოგიყვებით.
მარიამმა მონაწილეობა მიიღო ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის, (GAU) მედიცინის სკოლის მიერ განხორციელებულ ძალიან საინტერესო პროექტში, რომლის მიზანი იყო იმ მოსწავლეებს, რომლებიც მომავალში სამედიცინო განხრით აპირებენ სწავლას, ლაბორატორიული მედიცინისა და პრაქტიკული უნარების კურსი გაევლოთ .
კონკურსში მონაწილეობისათვის აუცილებელი იყო მოსწავლეებს შესარჩევი ეტაპი გაევლოთ. როგორც ჩვენთვის ცნობილია, კონკურსში მონაწილეობა საკმაოდ ბევრმა მოსწავლემ მიიღო. მარიამმა კონკურსის შესარჩევი ეტაპი წარმატებით გაიარა და საუკეთესო 30 მოსწავლეს შორის მოხვდა. პროექტში მონაწილეობის ერთ-ერთი პირობა სამოტივაციო წერილის დაწერა იყო, მარიამის მიერ დაწერილი სამოტივაციო წერილი საუკეთესოთა შორის დასახელდა.
ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის მედიცინის სკოლის კომპეტენტურმა გუნდმა პროექტში მონაწილეებს შეასწავლა , როგორ უნდა იმოქმედონ გულის უეცარი გაჩერებისას, ალერგიული რეაქციების დროს როგორ უნდა გავუწიოთ პირველადი დახმარება ადამიანებს და ყველა სხვა მნიშვნელოვანი კომპონენტები, რომელიც ეპიკურ, სწრაფად სამოქმედო სიტუაციებში დაეხმარება მათ გადაარჩინონ სიცოცხლე.
პროექტის მიმდინარეობისას ჩაატარეს სხვადასხვა ექსპერიმენტები, გამოიკვლიეს ადამიანის სხვადასხვა ეპითელური ქსოვილები, აითვისეს ნემსის სწორად გაკეთების ტექნიკა, ისწავლეს როგორ გამოიყენონ გლუკომეტრი!
დღევანდელი, არსებული რეალობიდან გამომდინარე, აღნიშნულ პროექტში მონაწილეობა და ელემენტარული სამედიცინო მანიპულაციების ცოდნა მნიშვნელოვანი უნარია, ახალგაზრდა თაობებისთვის. მარიამისთვის ,აღნიშნულ პროექტში მონაწილეობა პროდუქტიული აღმოჩნდა და როგორც გვითხრა კიდევ უფრო დარწმუნდა საკუთარ არჩევანში - გახდეს ექიმი“,- ნათქვამია თბილისის N23 სკოლის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.
იხილეთ ფოტოები:
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
იანეულის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა წაიკითხეს საჯაროდ კითხვის დღესთან დაკავშირებით იგავ-არაკები წაიკითხეს და განიხილეს
ხელფასი 6570 ლარია - დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე კონკურსს განათლების ხარისხის განვითარების ცენტრი აცხადებს
მოსწავლე-მასწავლებლის ურთიერთობაში ყველაზე მნიშვნელოვანია მეგობრული და ალტერნატიული გზების გამოძებნა
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან არ ეშინიათ სიახლეების, აზრის თავისუფლად გამოხატვის და მუდმივად არიან ახლის ძიების პროცესში“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
მოზარდებმა ნახეს სცენაზე გაცოცხლებული ნოდარ დუმბაძის ერთ-ერთი შესანიშნავი ნაწარმოები
ჩხორიის საჯარო სკოლის მოსწავლეებმა ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით შექმნეს ვიდეო დავით აღმაშენებელზე
უმთავრესი დილემა, რასაც „რომ“ კავშირის გამოყენებისას ვაწყდებით, არის - ყველა „რომ“ კავშირთან დაისმის თუ არა მძიმე და კონკრეტულად, სად უნდა დაიწეროს ეს მძიმე