სიახლეები
პიროვნება

„ზოგადი განათლების მთავარი მიზანი ბავშვების ყოვლისმომცველი და ჰარმონიული განვითარებაა“ -მარგო ბალასანიანი, მიასნიკიანის საჯარო სკოლის დირექტორი
30-07-2021
-
+


„ზოგადი განათლების მთავარი მიზანია ბავშვების ყოვლისმომცველი და ჰარმონიული განვითარება“- ამბობს ახალქალაქის მუნიციპალიტეტის სოფელ მიასნიკიანის საჯარო სკოლის დირექტორი, მარგო ბალასანიანი და საუბრობს, თუ რა უნდა იყოს განათლების სფეროში სახელმწიფოს პოლიტიკის საფუძველი, ზოგადი განათლების, დაწყებითი, საშუალო და უმაღლესი სკოლების მიზნები.

„საქართველოს რესპუბლიკის სახელმწიფო პოლიტიკის საფუძველი განათლების სფეროში არის ეროვნული სკოლა, რომლის მთავარი მიზანია შექმნას სათანადო პროფესიული მომზადების მქონე ადამიანი, ყოვლისმომცველი განვითარებული, აღზრდილი პატრიოტიზმის, სახელმწიფოებრიობის და კაცობრიობის სულისკვეთებით.

ზოგადი განათლების მთავარი მიზანია ბავშვების ყოვლისმომცველი და ჰარმონიული განვითარება, მოსწავლეთა გონებრივი, მზრუნველი, ფიზიკური და სოციალური შესაძლებლობები, მათი სწორი ქცევისა და ქცევის განვითარება.

დაწყებითი სკოლის მთავარი მიზანია მოსწავლის გონებრივი, ემოციური და ფიზიკური შესაძლებლობების განვითარება, ენობრივი აზროვნება, წიგნიერება, ლოგიკა და მუშაობის ძირითადი უნარ-ჩვევები. დაწყებითი სკოლა უზრუნველყოფს სასწავლო აუცილებელ პირობებს საშუალო სკოლაში სწავლის გასაგრძელებლად საჭირო დონეზე.

საშუალო სკოლის ძირითადი მიზანია ადამიანის, ბუნების, საზოგადოების ცოდნის მიწოდება, მათი ცხოვრებაში გამოყენების შესაძლებლობა, უნარები, ზნეობრივი და მზრუნველი ღირებულებები, რაც აუცილებელია მოსწავლეებმა სწავლის გასაგრძელებლად საშუალო სკოლაში ან პროფესიული სკოლა, ასევე ასაკობრივი მუშაობა.

უმაღლესი სკოლის მთავარი მიზანია სტუდენტს მიაწოდოს პროფესიული განათლება, ცოდნა, შესაძლებლობები და უნარები, რომლებიც აუცილებელია დამოუკიდებელი ცხოვრებისათვის“ - ასე ფიქრობს განათლების საკითხებზე მიასნიკიანის საჯარო სკოლის დირექტორი, მარგო ბალასანიანი.


კომენტარები


ეტალონი

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

გამარჯვებისთვის ერთმანეთს მცხეთის 18 სკოლის 90 მოსწავლე ეჯიბრება

2024 წლის „აფხაზეთის ა/რ ეტალონი მოსწავლე“ გამოვლინდა

ინტელექტის და ცოდნის ზეიმში აფხაზეთის ა/რ სკოლების მე-8, მე-9, მე-10 და მე-11 კლასის მოსწავლეები მონაწილეობენ

20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ

სიახლეები

ქულას მუშაობის დასრულებისთანავე დაინახავთ - NAEC ინფორმაციას ავრცელებს

გუდავაძე-პატარკაციშვილის ფონდი აგრძელებს მომავალი პედაგოგების წამახალისებელ სასტიპენდიო პროგრამას

რა შემთხვევაში არ შეინახავს ელჟურნალი განმავითარებელ კომენტარს - ეს უნდა გაითვალისწინოთ

ცვლილება მასწავლებელთა საგნისა და პროფესიული უნარების გამოცდების ჩატარების წესში - დოკუმენტი

ექსპონატი - ექსპონენტი; დიპლომანტი-დიპლომატი - პარონიმები და მათი მნიშვნელობები

პიროვნება

„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს გარემოს, რომელიც ხელსაყრელი და შესაბამისია თავისუფალი და კრიტიკულად მოაზროვნე მოქალაქის ჩამოყალიბებისთვის“

სპორტული შეჯიბრებები, რადგან ამ დროს იქმნებოდა საუკეთესო, პოზიტიური თანამშრომლობითი გარემო და მიყალიბდებოდა ემპათიის უნარი თანატოლის მიმართ 

ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი მიზანდასახულნი, შრომისმოყვარენი და შემოქმედებითნი არიან
სკოლები

აღსანიშნავია, რომ სკოლაში მოსწავლეთა მიღწევებსა ყოველთვის მხარს უჭერენ

„ასე პოზიტიურად და ხალისიანად  შევისწავლეთ ძირითადი ფერების შერევით ახალი ფერის მიღება და შევძელით ფერთა წარმოება“, - გვიყვებიან სკოლაში

მოსწავლემ ნამუშევარში ხედვა და შემოქმედებითი შესაძლებლობები წარმოაჩინა

საინტერესო

ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე

AI განმარტებით, მასწავლებლის ჩაცმულობა მაინც დამოკიდებულია სკოლის კულტურასა და პოლიტიკაზე 

დისგრაფია სწავლის უნარის სპეციფიკური დარღვევაა - რა უნდა იცოდნენ მასწავლებლებმა და მშობლებმა

სიახლეები
საზოგადოება