მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
მასწავლებლების გამოცდები დასრულდა, ახლა მხოლოდ დამატებითი სესიებია დარჩენილი იმ აპლიკანტებისთვის, ვინც კოვიდის გამო ძირითად სესიებს ვერ დაესწრო და ბუნებრივია, ახლა ყველა მოუთმენლად ელის შედეგებს; თუმცა როგორც ირკვევა, სულ ტყუილად, რადგან, როგორც ოფიციალურმა უწყებებმა - მასწავლებლის სახლმა და გამოცდების ეროვნულმა ცენტრმა განმარტეს, ჯერჯერობით პასუხები არ იქნება. ის კი არა, მასწავლებლის სახლის მიერ გამოქვეყნებულ ოფიციალურ ინფორმაციაში გარკვევით ეწერა, რომ ახალი სასწავლო წლის მეორე სემესტრამდე გაირკვეოდა, ვინ ჩააბარა წარმატებით გამოცდა და ვინ არა.
ამ ყველაფერმა მასწავლებელთა უკმაყოფილება რამდენიმე ფაქტორის გამო გამოიწვია, მათ შორის უმთავრესი კი ის გახლავთ, რომ პრაქტიკოსები, მასწავლებლობის მსურველები და სპეცმასწავლებლები, 2021-2022 სასწავლო წლის მეორე სემესტრამდე უფროსის სტატუსის მოპოვებას ვერ შეძლებენ, რაც ავტომატურად იმას ნიშნავს, რომ სკოლაში დასაქმებული ასეთი კადრები ვერც სტატუსის დანამატს მიიღებენ. ანუ გამოდის, ერთი მხრივ, იმ პრაქტიკოსების სკოლიდან გაშვებას ერიდებიან, ვინც ბარიერი ვერ დაძლია, ხოლო მეორე მხრივ შთამბეჭდავ ეკონომიას აკეთებენ მათ ხარჯზე, ვისაც წესით, სტატუსი შემოდგომით უნდა ამაღლებოდა და შესაბამისი დანამატიც მიეღო.20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
„მოსწავლეების მოთხოვნით ამოვიღეთ ეს ნაწარმოებები პროგრამიდან“... - პრემიერი განათლების სისტემაზე საუბრობს
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა