მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
აშშ საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს (USAID) მიერ დაფინანსებული საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტის (G-PriEd) - ბიზნესის უნარ-ჩვევების პროგრამის დასკვნითი კონფერენცია გაიმართა.
კონფერენცია მიზნად ისახავდა დამსწრე პროგრამის ფარგლებში განხორციელებული ღონისძებების ანგარიშის საზოგადოებისთვის წარდგენას. კონფერენციაზე მოკლედ მიმოიხილეს 2015-2018 სასწავლო წლებში, ბიზნესის უნარ-ჩვევების გაკვეთილების ჩატარების შედეგად მიღწეული შედეგები და მადლიერება გამოხატეს პროექტში ჩართული თითოეული სკოლის დირექტორის, მასწავლებლის, მოსწავლის და ასევე, კერძო სექტორის მოხალისეების მიმართ, რომლებიც სრულიად უსასყიდლოდ უძღვებოდნენ გაკვეთილებს და მოზარდებს პროფესიულ გამოცდილებას უზიარებდნენ.
მომხსენებელთა შორის იყნენ: საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის მოადგილე ლია გიგაური, „ჯუნიორ ეჩივმენტ“ ევროპის აღმასრულებელი დირექტორი კაროლაინ ჯენერი, G-PriEd-ის, USAID-ის, კერძო სექტორის, საჯარო და კერძო სკოლის წარმომადგენლები, რომელთაც ისაუბრეს თავად პროგრამის მნიშვნელობაზე, საერთაშორისო გამოცდილებაზე, მიღწეულ შედეგებსა და სამომავლო გეგმებზე.
კონფერენციის დასასრულს შედგა პროექტის ფარგლებში შექმნილი ანიმაციური ფილმის „ბავშვები ჩვენი ქუჩიდან“ მე-2 სერიის საპრემიერო ჩვენება.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
ქართულის საგამოცდო პროგრამაში შეტანილ ცვლილებებზე განათლების სამინისტრო განმარტებას აკეთებს
„ჩემი ყოველდღიური მოტივაციაა მოსწავლეთა თვალებიდან წამოსული სითბოა, რაც მაგრძნობინებს მათ მზაობას ჩემს მოსასმენად“
„მოსწავლეობისას განსაკუთრებით მახარებდა დედის დღისადმი და ფერადი შემოდგომისადმი მიძღვნილი ღონისძიებები“
სასკოლო საზოგადოებასთან ერთად ღონისძიებას ესწრებოდნენ მშობლები. ღონისძიება ძალიან საინტერესო და დასამახსოვრებელი იყო
„ჩვენ ბევრჯერ დავწერთ ისტორიას. ბევრ მწვერვალს დავიპყრობთ, როგორც საგანმანათლებლო, ასევე სპორტულ სარბიელზე“
6 ყველაზე რთული გამოცდა მსოფლიოში
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა
ზარდების ემოციური და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა ხშირად იცვლება, რაც ზეგავლენას ახდენს მათ ქცევასა და სწავლის უნარზე