მთავარი | სიახლეები | სკოლები | სამასწავლებლო | უნივერსიტეტები | სკოლამდელები - skolamdelebi.ge | მსოფლიო | სხვა სიახლეები |
საქართველოში გაეროს ბავშვთა ფონდის წარმომადგენელი ღასან ხალილი ამბობს, რომ ბავშვებისთვის სკოლებში სწავლების პირისპირ დაწყება მნიშვნელოვანია. მისივე თქმით, მსოფლიოში დამტკიცებულია, რომ სკოლები არ წარმოადგენს კორონავირუსის გავრცელების მთავარ კერას და დაკეტილი სკოლების პირობებში ბავშვები არამხოლოდ აკადემიურ რეგრესს განიცდიან, არამედ ეს უარყოფით გავლენას ახდენს მათ ფსიქიკურ ჯანმრთელობაზე.
გაეროს ბავშვთა ფონდის წარმომადგენელი ასევე ამბობს, ჯერ კიდევ გასული წლიდან ხაზგასმით აღნიშნავენ, რომ სკოლები უნდა იყოს პირველი, რაც გაიხსნება და ბოლო, რაც დაიხურება.
„უამრავი მტკიცებულებაა, რომ დაკეტილი სკოლების პირობებში ბავშვები არამხოლოდ განიცდიან აკადემიურ რეგრესს, არამედ ეს ასევე უარყოფით გავლენას ახდენს მათ ფსიქიკურ ჯანმრთელობაზე, სოციალურ კავშირებსა და სოციალურ უნარებზე. მეორე მხრივ, ასევე დამტკიცებულია, რომ მსოფლიოში სკოლები არ წარმოადგენს დაავადების გავრცელების მთავარ კერას“, - განაცხადა ღასან ხალილმა.
მან ასევე საქართველოში ინტერნეტის ხელმისაწვდომობის პრობლემაზეც ისაუბრა და აღნიშნა, ამ პირობებში უამრავ მოსწავლეს არ აქვს წვდომა ინტერნეტთან, რაც ონლაინ სწავლებისას მათი განათლების დონეზე აისახება.
"არის თუ არა ვაქცინაციის კონკრეტული პროცენტული მაჩვენებელი პროფესიული ჯგუფებისთვის, როგორიც მაგალითად მასწავლებლებია, სავალდებულო მოთხოვნა სხვა სექტორებისთვის? მაშინ რატომ ვითხოვთ ამას სკოლებისგან? როცა ყველა სხვა სექტორი გახსნილია, რატომ უნდა იყოს სკოლები დაკეტილი? და გვიფიქრია ათასობით მოსწავლის შესახებ, რომელთაც არ აქვთ წვდომა ინტერნეტზე? როგორ მიიღებენ ასეთი ბავშვები განათლებას? ისინი მას ვერ მიიღებენ და ეს უზარმაზარ პრობლემას შეუქმნის ათასობით ბავშვს, რომელთაც არ აქვთ წვდომა ონლაინ სწავლებაზე", - ამბობს ბავშვთა ფონდის წარმომადგენელი.
სწავლის განახლებამდე ორი კვირა რჩება. ჯანდაცვის სექტორის წარმომადგენლები აცხადებენ, არსებულ ვითარებაში საკლასო ოთახებში სწავლის განახლების რეკომენდაციას ვერ გასცემენ.
20 კითხვის შედეგად კი გამარჯვებულებიც გამოვლინდნენ
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან განათლებული, ჭკვიანი, მოწესრიგებული ქცევით თუ აკადემიური დონით...“
„ჩემი მოსწავლეებით განსაკუთრებულად ვამაყობ, რადგან ისინი არიან ტოლერანტები, ზრდილობიანები და გულკეთილები“
„პოზიტიური სასკოლო გარემო პირველ რიგში ნიშნავს მოტივირებულ, ბედნიერ, ინტელექტუალურ და თვითშეფასების უნარის მქონე მოსწავლეებს“
„ჩვენ ვირჩევთ ჯანსაღი ცხოვრების წესს“
გამოფენას მოწვალეთა შთამბეჭდავი ნამუშევრები, ინდივიდუალური მიდგომებით, სხვადასხვა სტილში შესრულებული ფერწერული შემოქმედება ამშვენებდა
პროექტის ფარგლებში მოსწავლეებმა დაამუშავეს, გაანალიზეს ინფორმაცია კლიმატის ცვლილებებზე და გამართეს დისკუსია
საინტერესოა, როგორ აფასებენ მშობლიური ენისა და ლიტერატურის საგამოცდო პროგრამის შემცირებას პროფესიონალები
მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში მასწავლებლების კვალიფიკაციის ამაღლების პროცესში ნაბიჯები გადაიდგა, ჯერ კიდევ ბევრი გამოწვევაა